2019年4月9日 星期二

The Butterfly Room@尖沙咀 - 即試新嘢

The Butterfly Room

地址 : 尖沙咀梳士巴利道18號香港瑰麗酒店2樓
電話 : 3891 8732
消費 : hk$51/head
純個人評價 : fair與good😊之間




apr 5, 2019 (fri)約咗友人1早嚟試新甜品店................叫咗 :

1) assorted dim sum collection (hk$120)
-1早嚟到..................想先食d鹹嘢....................竟然有點心叫............少少哋叫咗
-我食咗燒賣同叉燒包...............燒賣嘅肉質比1般嘅明顯結實d.............味道ok la..............而個叉燒包只喺ok啫...............絕對唔喺好
-友人話佢個牛肉球有d粉...............唔多得
-所以呢度嘅中式嘢似乎麻麻

2) patisserie collection (hk$140)
-喺餅柜揀2件餅 + 1杯tea pairing
-我哋揀咗pastry chef介推紹嘅mille feuille同另類choux
-友人杯茶揀咗darjeeling
-佢2個餅底值得欣賞因為1 cut落去,清脆利落,已可cut穿,唔洗再補9牛2虎之力cut開個底…………表示個pastry夠鬆,無死實
-而2個之中…………我同友人都鍾意mille feuille多d因為佢充分表現到每層pastry layers…………鬆化 (唯獨要挑剔喺牛油香唔重),個cream又香
-個choux比平時fancy化…………組合喺豐富…………帶有點chewy嘅texture…………呢點我無expect過,有點interesting…………但我都喺prefer傳統d嘅choux

3) 花/果茶 (hk$75)
-我唔得咗嗰日叫咗個咩茶
-我都喺叫waitress建議邊隻啱pair甜品

4) lait d'or milk chocolate tart (hk$58)
-我哋再散叫1個chocolate tart
-個pastry底同樣唔難切開,朱古力味出,濃…………可惜佢只喺milk choc
-成件v chocolate…………好味..................如果當中有部份用上dark chocolate可能味道更好..........將個朱古力味推得更高


後記
1) 店內環境

2) butterfly room開11:00am..............我哋~11:30am到...............亞pastry chef出咗嚟守cake柜..............當時無其他客.............我要求可否比個product briefing同recommendation我哋.............佢好盡責...............無hea住介紹...............講晒每個cake款,雪糕,朱古力gem...........後排片裝嘅朱古力bar................茶葉,果jam等

咁多款cake...............佢個人只推介咗2款傳統嘅法式pastry

沒有留言:

張貼留言