2019年4月19日 星期五

shanghai (co trip) apr 14 - 17, 2019/ day 2&3

day 2&3行程 - apr 15&16, 2019 (mon&tue)


早餐

喺3/f............早餐區前有個大客廳…………環境ok...............都多人

buffet style................選擇都ok, basic嘢............當然kempinski嗰個豐富d,多種類d

view

我就帶咗支豆漿嚟食cereal...............嘩,無諗過濃喺咁"杰"身...............第1次飲到咁thick body嘅豆漿..............佢仲喺無糖添呀!..............呢2朝食咗 :


training

呢2日嘅training無上次咁heavy................第1日5pm就完咗.................第2日<5pm就放人 (方便其他人搭夜機/火車)

因為素食唔易搵................所以office同事2日都喺去樓下subway買咗1/2條veggie包比我


再補給

要去ifc嘅city super再買零食for tea time..........嗰1/2條包唔頂得好耐.............買咗呢罐nuts (腰果+杏仁+南瓜籽)...........台灣貨..............好乾爽.............無益味............新鮮...........所以都幾貴...............不過出公數............我理得佢............唔好餓親自己................多謝cny 128


運動

第2晚去咗游水..............明顯多咗細路大人................但我都manage搵到位游到直線..............32個堂後收工

最last嗰日..............早咗放.............而且天色仲光又好.............問上海同事喺邊度可以跑...............佢介紹公司附近嘅浦東濱江跑步道...............我即刻返酒店換衫............跑完先食dinner

之後我做埋core同拉筋先走


dinner

第2晚食咗isola (ifc mall內).............佢肯幫我slightly改改個menu............野菌twisted pasta (本來喺野菌risotto).................而個twisted pasta喺homemade pasta嚟…………多謝cny 185

先嚟1籃包.............暖熱又鬆..............我配以黑醋橄欖油嚟食...........佢仲有homemade tomato sauce同black olive spread (好special).............包同d sauce,醬都有質素.............好彩我無食晒............每款食咗1個..............否則會食唔晒個粉

個菇香好濃..............入口菇味實在................熱度好好...............重點喺個粉.............呢款twisted pasta我第1次食............佢唔喺al dente............但絶對唔喺無質感............佢微軟身得嚟中心有點彈力..............而個sauce亦夠thick度coated on the pasta...........唔會碟底form咗個小湯............賣單時我有讚個pasta................問waiter個pasta chef喺本地人還是老外...............好似喺老外嚟~~~

食食吓都幾飽架.............終於清到碟..............好彩無叫小食

第3晚我去咗珍麵軒 (ifc mall內)食港式車仔麵..............個勝瓜湯飯賣晒..............因為我太夜去.............所以唯有逐樣執...............揀咗港式番茄湯底...........生麵.............鮮腐竹, 芫茜, 芽菜, 小棠菜..............多謝cny 40

熱度夠.............d餸都decent好樣............唔喺碎濕濕/甩皮甩骨..............個湯底味道自然............師傅唔明顯............ok呀.............40蚊人仔..............交到功課



ot

每晚玩夠返房...............就要開機ot...........做番香港嘅嘢..........所以我好唔鍾意出差..............最後嗰晚我做到成12 mn

沒有留言:

張貼留言