2019年2月15日 星期五

maldives中部 fun dive (jan 20-27, 2019)/ day 7

day 7行程 - jan 26, 2019 (sat)

today's highlight : 日出 --> male city tour

日出

今日又早起咗..............索性出嚟main deck............咁啱今日嘅日出都早咗.............剛剛好趕得切.............上甲板.............room mate仲瞓緊.............所以細聲行動

雖然無大範圍泛紅............但清楚見到個圓圓鹹蛋黃............無厚雲..............聽住歌睇.............爽呀!


#17 dive point - devana kandu (vaavu)

今個dive我無得潛...............佢哋又repeat dive site................問buddy睇到咩............有齊之前嗰d............都唔差鴉!

dg好有心思................將呢17個dives劃喺個map上...............仲畫埋見過最highlight嘅魚..............等我更清楚去過邊


早餐

last breakfast


甲板收衫

crew幫我哋洗好diving gear, equipment拎晒去upper deck + 甲板曬..............好彩去check check我件bcd............裡面仲裝滿水..............即刻放清佢

見到人哋嘅resort............同light blue water..............好靚............我就猛影..............仲拍埋video添~~~~~


回male city

大約2pm..............我哋返到male city嘅海域了...............我無良咁坐埋crew(佢哋嘅活動範圍好少..............只喺main deck出邊嘅sofa同lower deck船尾)張凳...........原來好舒服架喎


male city tour

咁早返到male水域...............liveaboard安排咗個local tour比我哋..............3pm轉坐dhoni上碼頭................自由行vegetable同fish market...................souvenir shop etc...............5:30pm喺返碼頭接我哋

臨落船前.............先上deck影大合照.................只欠咗我個dg同友人 (佢哋喺大船,無出嚟city tour)

city景
 

sweet break

dg落船前有介紹間食雪糕...............但我見唔到...............遇到呢間食gelato............個樣都幾好鴉................問咗收usd................店員推介芒果/ hazaelnut.............咁我緊喺揀hazelnut啦..............見到有支咩organic, specially brew嘅薑啤...............要埋佢啦...............多謝usd 8

個雪糕都好大球............第1味道好似放咗粒金莎入口.............但無咁甜啫...............之後味蕾被同化之後.............金莎感覺無咁強烈............texture無1般gelato嗰種拉黏性.............似1般雪糕............但都ok唔錯

支薑啤嘅薑辣味都少出..............唔欺場~~~


去機場

佢哋回程返去大船前..............就送咗我去機場先 (另1個island)..............咁就幫我慳咗個usd 15嘅taxi transfer...............英國潛友特意由deck落嚟同我hug goodbye............鳴謝以色列潛友e番d相比我~~~~


購物篇

買咗少少嘢...........hahaha
1) tank top vest
-購自 : emperor virgo船上
-manta is always my top fav............所以要擁有1件manta............我揀咗背心............多謝usd 25............質料全棉,厚身

2) magnet & pins
-購自 : male機場
-magnet我就送比人...............揀咗whale shark同manta...............我今個trip親身見到嘅動物.................@usd 5............我初時以為local currency $5..............小姐,喺美金$5呀!
-其實male city都有souvenir shop............但全部唔標價..............咁即喺點呀?..............你當我水魚呀!..........睇你邊度嚟,買幾多先開價.................我又唔喺買得多..............點解要比你exploit比你劏呀?............紀念品之嘛..............唔買都好閒啫!
-所以我去到機場先買..............價$$$$1視同人..............無price discrimination


上機

由male去kuala lumpur呢程機無得做online check in...............所以1定要早2 hrs嚟機場..............因為喺1條ticket出由male去香港................所以行李直接到香港..............喺kul轉機時唔洗執行李

ak 73 male airport/ mle (etd 8:55pm)去 kuala lumpur airport/ kul.................gate no.要好遲先show到出嚟...............同其他機場好唔同

喺候機室見到1個自私無品嘅金髮外國後生女..............1個人橫瞓4個位............好pk............當時並唔喺少人得咁緊要..............坐位occupancy >95%

喺機場都多同胞..............表現正常.............無佢咁失禮

去到kuala lumpur airport/ kul (eta 4:25am.............坐咗~4.5 hrs..........kul快male 3 hrs)

沒有留言:

張貼留言