2019年2月10日 星期日

maldives中部 fun dive (jan 20-27, 2019)/ day 2

day 2行程 - jan 21, 2019 (mon)

today's highlight : am dive x 2 --> nitrox course --> pm dive (nurse shark) --> burning sunset

liveaboard






公司名稱 : emperor maldives
地址 : Boduthakurufaanu Magu, 2nd floor (above Oxygen Café), Malé 20008
電話 : +960 799 6657
船名 : emperor virgo (max. 18 divers)
船詳細資料 : https://www.emperormaldives.com/emperor-virgo.php
route : sharktastic
難度 : 中級+ (aow & nitrox is a MUST, min 30+ dives...........要試過潛有流dive sites)
cabin type : standard lower deck cabin (任何room type都有toilet)
coverage : 7d7n住宿, 17 dives, night torch, 每日5餐, 指定來回時段male airport to boat transfer, free nitrox, free wine (not beer), 指定excursions, tax, harbor fee
收費 : net eur 1,614/ 7d7n (叨友人光有5% discount)
建議小費 : on top +~usd 150/ head (已寫咗喺"read before you leave"嘅doc上)
船上簽咭surcharge : +4%
dive guide : 3
純個人整體評價 : 呢隻liveboard比起我上年去similan islands嗰隻豪華得多…………明顯條船大好多…………又唔洗瞓碌架床..................有個好decent嘅飯廳, comfy客廳.................upper deck同甲板................所有staff都好friendly...............我個dg好passionate................見到whale shark同dolphin會進入hyper mode...........好好笑~~~

但boat crew嘅service就唔會好似泰國/ 菲律賓咁...............當你廢人咁服待 (連wet suit都幫你除埋............咁又誇張咗d)...............尤其上水前接嘢.............佢哋有d遊雲咁...........明知你已拉住繩要pass嘢比佢..............佢仲望向遠處............上surface後fin埋dhoni度我已好倦 (水面喺有浪)............有次我伸高部相機好幾秒............我大聲叫 "camera"............佢先aware接嘢............上ladder............10次有9次都唔會幫你拉起支tank............-輕你嘅負擔.................只可以講唔同國家嘅boat crew service level喺唔同

今次我住lower deck............room mate喺丹麥女子................但其實我同single room分別不大..............因為room mate由第1晚開始鍾意上甲板瞓...............佢話間房太凍

而友人住main deck房

飯廳+briefing area

客廳

甲板............我最鍾意流連+曬bath towel嘅地方

船頭

dhoni..............每次dive..............會轉用dhoni...............隻大船純用嚟住

自+製reef protected sunscreen................我試咗1次之後..............就放棄咗我自己嗰支 (都喺reef safe............但好難推)................用晒佢嗰支.............我問佢會否有得賣.............佢話ingredient list post喺塊board度..............叫我上amazon買材料


pre早餐

第1潛之前會提供簡單多士同cereal...............我就例湯喺花生醬多士


#1 dive point - kurumba (north male)

briefing

start time 7:08am (weight load : 3 kgs)..............潛咗54 mins...............最深去到26.2m............上嚟仲有40 bar氣剩

呢個喺check dive…………喺個簡單site…………只有微流 (所以我可以dive到咁長時間).....................而且每人都要試放smb...............友人話唔會有嘢睇................所以我無帶機

我第1次放smb............要dg由1開始就幫我............所以dg叫我之後每次都要放...............練多d.............而且話我overweight咗.............-少1舊weight出嚟


早餐

呢個先喺正式嘅早餐................蛋 (sunny/ omelette/ poached) 就即叫即整


#2 dive point - miyaru faru (south male)

start time 11:08am (由今個dive開始weight load --> 2 kgs)..............潛咗33 mins...............最深去到30.1m............上嚟仲有50 bar氣剩

今次第1次用流鈎..............個hook我新買…………帶埋嚟諗住just in case…………無諗住會用…………要dg幫我搵目標hook埋................遠距離見到幾條鯊魚

潛潛吓lost咗buddy.............仲認錯咗友人喺我buddy (我落水前無細心記往buddy隻fin顏色同其他特徵)............友人嘅level高我好多.....…….....所以會assign同我air consumption相近嘅潛友做buddy

今次+咗wide lens影.........但個housing嚴重入水...........好彩我部相機喺水底相機.............死啦個housing防水reliability由上個trip開始出現問題~~~~

呢次我喺用air..........要用drift hook stay喺2xm.........等目標人物出現..................當我個ndt得9 mins時...........人哋喺有1x mins...............要麻煩dg同我上水先

今次放smb.............好些少............但smb標升時我甩咗手...................圈wheel繩跌咗............好彩後來無嘜流.............我執得番


lunch

每餐都喺buffet style


nitrox course

試咗air同nitrox嘅分別後..............又知道咗呢個trip嘅dive玩法............死死地氣學咗佢............否則個operation都麻煩 (得我1個喺air)...........多謝usd 240

lunch後同3個同學仔1齊睇video


#3 dive point - alimatha kandu (vaavu)

呢個喺channel dive..........由今個dive開始用nitrox...........由另1dg demonstrate點樣用oxygen analyzer........我個dg就教我set suunto錶............佢嗰隻同我1樣model

start time 4:57pm..............潛咗39 mins...............最深去到28.6m............上嚟仲有50 bar氣剩

今次我可以自己hook到............有咗nitrox之後...........我可以跟大隊1齊unhook.........但unhook之後............個drift好勁...........我拍咗個video............我完全無kick fin..........喺個current帶住我郁

我同buddy沖散咗.............我無能力游番去佢嗰邊............後來佢no air............最後由dg去比氣佢............on the way上去catch up佢哋做safety stop時.............又遇到nurse shark............佢游得好近我..............佢即刻u turn..................我見到佢個白雪雪tummy.............我又衰落番去影佢............之後先join番佢哋做safety stop

上水後...............dg先捉住我有少少"鵝"我頭先上上吓水又自己走番落去影nurse shark...................我同buddy無溝通...............唔知佢無嘜氣 (佢個octopus後期漏氣...............d氣喺咁消)......................佢喺channel度lost咗可以好危險..................咁啱buddy出現...................再同我哋2個講解應該點做人buddy (always stay together, periodic check each other's bar left, unhook together..........)


火燒天日落

今晚個日落喺火燒天style............其1dg都拎手機影...........確實喺咁多日最壯麗嘅!


dinner

room mate今日全日頭痛.............skip晒3個dives..............喺dinner先見到佢出現

2 則留言:

  1. You are so cool. Such a big challenge!

    回覆刪除
    回覆
    1. yes, this trip is a bit challenge to me. but at the end, more experience gained

      刪除