2019年2月9日 星期六

maldives中部 fun dive (jan 20-27, 2019)/ day 1

day 1行程 - jan 20, 2019 (sun)

today's highlight : 無 (全travel)

weighing

check in行李

hand carry行李

我自己


premium lounge

今次試吓近gate 40嘅premium lounge...............竟然要排1陣..............但裡面又唔喺咁爆咋喎~~~~

*之後喺lounge內去toilet...........竟然睇錯signage...........入咗男厠...........haha...........我都奇怪點解會開晒大門...........幸好裡面無人...........只有個清潔緊嘅呀姐...........佢話我知呢度喺男厠🙈😆!!

再坐無人train去gate 219


check in

去到機場air asia counter check in.................佢竟然要我出示maldives嘅住宿証明...............我話以前坐air asia全部無需要呢樣嘢.............佢話去馬代先要.............我無print到出嚟..............即時喺email inbox內搵............呢張就話唔夠official…………嗰張就話prove唔到比晒$$$$………我話要combine email…………佢又話馬代要落地簽証…………我o咗嘴😮 (hksar passport好似有成16x/ 17x嘅國家免簽証............馬代都唔中??)…………我努力搵啱佢心水嘅email時…………佢仲講喺乘客嘅責任去check入境國家嘅visa要求…………我無時間回應佢..............尤得佢喺度up

最後佢話睇吓當地custom受唔受我嘅住宿証明…………仲問我攞credit card資料…………我問點解呀?…………佢答咗唔知d嘜嘢…………我唔覺得有需要比你…………我confirm佢我有credit card…………佢終於肯放我.............比2張boarding pass我 (因為張tix喺1套出晒來回程…………今次我嘅行李可以direct fly thru male…………唔需要喺kul入境後執)

我即刻上網check hksar passport有邊d國家有免簽証 (163個)…………我見到馬代喺免架喎…………只喺無agreed到最多可逗留幾多日...................最衰我無事前check…………頭先無得即時反駁…………媽呀,好亂呀!…………究竟馬代要唔要落地簽証?!…………我whatsapp友人問佢平時要否簽証?…………佢confirm我唔洗............唔洗理個地勤..............個地勤點攪架呢樣嘢都錯!!............side時間同我攞住宿証明


上機

ak135 (etd 1:15pm)

今程機...........我1人獨霸3個位............可以瞓喺度...............self prepared tea...........1時大意............買錯咗大6做嘅醬油薯仔餅乾...........味道喺無問題..............但我都唔會再買

去到kuala lumpur機場terminal 2 (kul) (eta 5:20pm............坐咗~4 hrs)


轉機

我個layover得1.5 hrs..........路程有點遠...............仲要過1次hand carry inspection check.............想食個麵都唔夠時間..................唯有喺gate附近買個carrot muffin上機食............否則頂唔到落機先食嘢


上機

行到去已boarding緊…………ak72 (etd 6:50pm)
  
我見到我件行李呀!

黃昏嘅take off

去到male機場 (mle) (eta 8:10pm.........male慢kul/ hkg 3 hrs............坐咗~4.3 hrs)

先填入境紙...............頭先喺機度無派嘅?..............莫非喺我瞓緊嗰時派?............過custom..........唔多人..............我排嗰條custom officer手腳比較慢.................大約用咗~20 mins clear到custom兼攞埋喼…………我confirm hksar passport喺唔洗落地簽証~~~寫咗30日stay period比我


買data sim card

今次無時間喺香港買..............meet咗船宿職員後...........佢帶我買...........有2間............佢話2間1樣價$$$$............接收都差唔多............我求奇入咗呢間............只收cash...........多謝usd 15..............要影底passport

我發現佢嘅coverage唔差............因為隻船都喺用佢嚟wifi.............只喺有2晚收唔到訊號................而且去到1個無人島時.............仲上到network............play到u tube...........勁呀!


transfer to emperor virgo

因為我喺船宿公司指定pick up時間以外到................所以呢程transfer要收usd 15..............先車去碼頭............再由dg帶上快艇去隻船度

友人坐cx直航嚟male............佢班機要再晏d先到..........當我喺船上settle down晒後..........就見到佢剛到埗喇~~~~~


nitrox考慮

出發前友人知我無nitrox qualification..........有問過我學唔學 (佢喺船度教我)............但因為nitrox只喺幫到我延長個bottom time.........唔會幫到我嘅air consumption............所以我諗住改善到個air consumption先學

今晚喺船度填form時..........dg都有游說我學nitrox...........我沒改變立場 (當時未知要stay喺2xm等運到)..........佢仲話有3個會學..........只有我1個唔喺nitrox

沒有留言:

張貼留言