2019年2月22日 星期五

安利大排檔@筲箕灣 - 難敵誘惑

安利大排檔

地址 : 筲箕灣東大街57號
電話 : 2567 7122
消費 : hk$48/head
純個人評價 : good😊




feb 4, 2019 (mon)......................2人嚟lunch................叫咗 :

1) 鮮奶油多士 (hk$14)
-友人話呢度好出名..............我即刻醒起幾個月前食友post過張鮮奶油多相..............即刻whatsapp佢verify............真喺安利...............但佢去老店
-browning顏色不俗.............但如可以烘耐些少,外表挺多些少更佳
-嗰件厚身牛油先喺重點呀!!!...............完全喺我細個食嘅藍字牛油味道 (無番咁上下年紀都唔知我講邊隻............hahaha)............鹹鹹哋...........微挺身,幼滑帶油香.............配埋練奶嘅甜甜哋............童年嘅味道返晒嚟............要知道可搵番兒時味道喺幾咁難得!!!
-食得好enjoy,好滿足,好開心
-但食到第2件時就feel到有點油膩.............始終我好長時間limit dairy product intake...............果真1次過隊咁多油落肚..............返到office.............我要去toilet (咁就無肚痛...........但body都喺要排番出嚟)
-下次最多只能食1/2件

2) 淨魚蛋片頭 (hk$34)
-因為食友話佢嘅粉麵味精勁.............所以叫來1碗淨餸
-今天鮮奶油多搶晒fo,佢只可叫ok


後記
1) 本來打算喺公司附近食greyhound............點知友人話原本佢諗住去筲箕灣食安利............因為好耐無訪好掛住............之後就喺cny...........如果今日唔食.............唔知佢會休到初幾..............所以變節跟佢嚟.............但老店年30晚已收爐...............食友建議我嚟呢間姐妺店.............佢話味道差唔多

2) 下次想破戒/ 補吓...............就去番老店食切腩片頭撈粗

沒有留言:

張貼留言