2019年2月12日 星期二

maldives中部 fun dive (jan 20-27, 2019)/ day 4

day 4行程 - jan 23, 2019 (wed)

today's highlight : am dive x 2 (manta ray, flounder, turtle) --> pm dive --> 無人島 --> 船尾睇鯨鯊

#7 dive point - muli corner (meemu)

briefing

start time 6:53am..............潛咗28 mins...............最深去到34.7m............上嚟只有10 bar氣剩

落水唔多順利............按得個mask唔夠實..............沖起咗............幸好未甩得晒.............但打亂咗個呼吸節奏...........kick咗1x mins............用咗好多氣都仲未落hook嘅?............全程kick fin.............無嘢睇...............後段我無力啦............所以同dg距離越拋越遠..............追到我氣咳............中間dg有番轉頭拖咗我1小段

因為本來嘅buddy轉咗15l cylinder.............所以我嘅room mate就會同我嘅用氣量相近.........佢同我上水..........我剩番嘅氣好少...............要借用room mate嘅octopus放smb...............全程無影到相

上咗水...........又有點頭赤.............友人話今個dive應該drop off有問題............無理由要我哋kick成1x mins fin..............同預期要落hook有分歧............呢程食白果


早餐

要補番吓先

之後又上甲板hea吓同曬towel先


#8 dive point - kurali kandu (meemu)

未落水.............喺房度就發現咗1個好嚇人嘅事😱💔.............我個wide lens chipped off咗好大忽呀!!!...........估喺2次水底rock climbing嘅後果..............因為佢有近距離咁撞埋reef度..........又試過卡死喺coral罉度..............新買架............1個trip都捱唔到...............佢跟住我真喺慘慘豬~~~~

ai............之後嘅相............每張嘅右下角會有缺憾...........需要crop咗佢

start time 10:11am..............潛咗61 mins...............最深去到15m............上嚟仲有40 bar氣剩

呢個dive勁有收獲................遇見我人生第1次manta.............1落去..........嗰隻直情喺我頭頂幾m過.............無耐佢哋知bottom有成班生物............就無再游得咁低

後來喺左手面................有2隻manta.............同我哋咁上下level...............向後退嘅?...............嘜佢哋都要頂流架?.............仲要頂唔到!..............曾經我哋平排...........4目交投過.............不過我喺內檔...........無其他潛友睇得咁震撼

好彩我unhook咗撤退之際............遇到1條近距離嘅..........好滿足啦~~~manta,你哋好呀, ho ho ho!!!

當我想放smb時..............dg叫我唔好郁...........升上d做safety stop............上船後我問佢頭先點解叫我唔好郁............佢教我應該要去到safety stop level...........stabilize好自己...........唔會大浮大沉先放...........否則1路沉緊............又要反壓,又要inflat...........太busy............不能專心放smb

影緊manta嘅時候...........我見到條flounder...........喺我前面游過............仲有隻細turtle.............喺水底咁長時間唔郁苦捕...........feel到凍 (但未震)

友人就醒啦............今個dive先拎個go pro出嚟...........我之後問友人拍到d嘜............share比我, share比我😝😝😝............以下喺友人嘅佳作


lunch

個甜品竟然喺罐頭紅毛丹.........天氣好,又上甲板


#9 dive point - olhugiri kandu (thaa)

start time 2:23pm..............潛咗33 mins...............最深去到30.1m............上嚟仲有50 bar氣剩

呢個dive超勁流.................大到痴x線..................個流不停吹住你向退後.....................完全好似打風咁..................好有無鞋挽屐走/ 裙拉褲甩嘅感覺................盡力wear到咩就鈎嘜先..................點知我腰位後就喺1 paul豎直嘅hard coral (大佬,我無後眼,睇唔到咁多...............事後友人教要dup低頭睇後面...........以免撞埋石/大型hard coral度)................無能力再轉位............d流吹我向佢時............唯有同佢硬碰................我手背都損咗................sorry,又撞斷咗佢top位嗰段..............我無心架!

我除咗落鈎...........仲搵支pointer插落個石窿度play safe............d流正面喺咁吹埋嚟...............塊面好涼................全硬食...............d水喺咁迫入個mask度...........要噴番出嚟幾次

友人本喺我隔離...................佢仲伸開手指去感受吓個流嘅威力...............後來我唔見咗佢...............我以為佢轉位..............上水後佢話我知佢連人帶石比流吹走咗.............再搵到另1舊又比吹走................我見到佢手背多咗2條紅痕...............大家都有唔同程度嘅割傷

我unhook時有d困難..................攪咗1陣...........全部人都已漂走咗...................好彩個drift無變方向.................我遇得番我group人...............今個dive食白果...............友人話我賺咗個體驗..............遇到恰似maldives deep south嘅流.................嘩,好彩我無跟佢去4月個馬代trip咋...............個個site都喺咁................我頂唔住呀!


無人島沙灘

當我喺甲板做緊meditation時.................我聽到dg上嚟同佢哋講唔知去邊.............聽到有潛友答"我懶唔去啦"............我完咗落去upper deck時..............我見到serve我哋catering個staff............佢話佢哋去海灘啦...............即刻落去"艇下留人呀!!"...................我沖沖返房攞咗d嘢............泳衣都無換,相機無拎............跳咗上艇lu~~~

真喺1個好有質素嘅沙灘 (小小遺憾喺有膠樽)..................水清沙幼嘅long white beach...............有different shades of blue............喺度hea 2個鐘.................我唯有做吓core............跑吓步...............我見人講到電話................所以我試吓上網..............又得喎................play到u tube..............聽住歌1人行沙灘.................偶爾同潛友吹2句...............好開心

鳴謝以色列潛友e番plank同背脊相比我

離開時.................仲有耶穌光日落睇添~~~

上番大船後................再影1張


dinner

食食吓dinner.................dg講今晚有個特備節目.................就喺引鯨鯊嚟船尾..............總之2am前有料到..............就會叫醒大家


觀whale shark

喺用大光燈照住個海.................強光引晒d plankton上嚟...................plankton喺鯨鯊嘅食物..............有機會引到佢嚟...............全個過程無feeding

英國潛友嘅氣場先引咗條dolphin埋嚟..............我哋叫佢今晚唔好瞓...............企喺度發功引條鯨鯊出嚟 "may force b with u".............我開始見到d中型魚嚟食plankton

當船尾走剩我同英國潛友2個時.................staff大叫.............目標嚟啦~~~我keep住個有利位置喺水面影................其他人已去換衫落水同佢暢泳...............不過我泳術唔好.............無落到水.............每人都好自律................唔需要提都知唔好掂條鯨鯊 (當人摸水底任何生物時...........好易抹走佢哋身上嘅自然保護膜..............繼而將對人類無問題嘅細菌傳染比佢.............如受感染之後..............佢哋無醫生睇,無藥食..............就c路1條多..............所以點解d與世隔絶嘅族群會攻擊外來人.............就喺怕佢哋會幫佢滅族)..............唯有事後又借潛友拍嘅video/ dg影嘅相

我影咗好多.................間唔中伸部相機落水影...............見咗佢成個鐘咁滯...............超近望住佢擘大口............合埋口咁食嘢...............佢哋無牙...........鼻毛都影埋...............hahaha..............佢頭頂, 口裡面, 下巴嘅remora好樣衰................反晒肚,好似c咗咁...............但dg話佢哋喺alive

 上海buddy拍嘅video.............大方的share咗比我

散場之後我入番飯廳同友人吹水...............大約1 hr later.............我聽到出面有人尖叫............應該有料到..............我跑出去睇.............原來頭先條whale shark再訪...............仲多咗1條..............好短暫維持2條...............因為本來嗰條用尾fing佢.............叫佢過主~~~

最興奮嘅竟然喺我個dg.............佢頭先已經喺第1個落水............最後1個上水

 * 今日開心指數 : 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕(12/10)

沒有留言:

張貼留言