2019年2月14日 星期四

maldives中部 fun dive (jan 20-27, 2019)/ day 6

day 6行程 - jan 25, 2019 (fri)

today's highlight : 日出 --> am dive x 2 (giant trevally, moorish idol, bb shark, tuna, white tip shark) (sailfish, eagle rays, school of sharks, dolphins) --> pm dive (school of bb sharks, eagle ray) --> nite dive (nurse shark prono, sting ray) --> 睇星

日出

今次喺dhoni度影


#13 dive point - ambara thila (vaavu)

start time 6:52am..............潛咗52 mins...............最深去到31.7m............上嚟仲有40 bar氣剩

今個dive見到giant trevally, tuna, moorish idol fish, bb shark, white tip shark…………個housing裡又foggy


早餐

今日+隻sunny side up啦


#14 dive point - devana kandu (vaavu)

start time 10:25am..............潛咗33 mins...............最深去到31.9m............上嚟仲有30 bar氣剩

descend初期...................dg指番上面....................望上去...............見到1條全身白色尖嘴魚...................原來佢叫sailfish.................可能喺juvenile.................但我影唔到.................佢好快游走咗.................佢個樣喺咁嘅.................dg話佢哋好rare

hook咗等目標時.................小遠方見到5條eagle ray呀!...............之後目標嚟啦.................a school of sharks

unhook之後又話drift嘅?.....................點解帶我哋kick against current呀?...................好倦呀!............臨safety stop..............dg見到遠方有1群dolphins..............佢又hyper上身................拉住smb興奮去追..............我明顯墮後...............無力kick

中間突然有升水問題................之後感覺好似好急飲咗罐可樂咁.............上水後谷住谷住要er番d氣出嚟...........終於要過咗好耐先er到d氣............不過keep住小谷氣...........不時er番啖氣


lunch

今日見到大蝦(大隻,好結實緊緻)同魷魚圈(厚身)好好樣..............小小哋夾咗每樣1件!.............個蝦小爽肉,帶有微鮮甜味...........想encore時可惜已無晒lu~~~咁就encore魷魚圈

lunch後上甲板影吓遠方嘅resort..............d light baby blue海水好靚呀...............搵咗個crew同我影...............佢好盡責呀..............影咗3個唔同嘅angle................呢張最靚.............我拎咗嚟做whatsapp profile pic...............讚!!👍👍👍


#15 dive point - miyaru kandu (vaavu)

start time 2:25pm..............潛咗35 mins...............最深去到31.4m............上嚟仲有30 bar氣剩

今個dive見到trumpet fish...............好多bb shark.................又有eagle ray...............見到有條成年鯊個身套住咗部份魚網...............原來友人都見到.............佢話因為鯊魚唔識倒後游..............所以好難擺脫都個網............除非個網霉喇又勾住咗reef..............佢發力扯得斷.............否則時間耐咗.............個網就會食入d肉度............個網又多細菌..............好易令鯊魚受感染..............於是又會bye bye~~~

share dg拍嘅video n video capture


#16 dive point - alimatha circus (vaavu)

start time 6:25pm..............潛咗40 mins...............最深去到22.8m............上嚟仲有40 bar氣剩

我對nite dive都喺有d緊張...............見到都多nurse shark游............有d幾條stay喺sand bottom...........最初見到2條頭貼頭咁lying喺sand bottom..............點知有1條游埋嚟............硬要zip喺佢哋中間.............分開人哋..............於是2條就打起上嚟.............咬嚟咬去..............碌吓地沙

另1堆..............成班潛友圍住睇.............又喺幾條打埋1堆..............反晒肚咁.............我發現丹麥buddy暱咗喺後1個tier舊石旁..............我無嘜興趣睇打交..............於是游去後面stay with buddy

呢個dive site喺1個nite dive熱點............有好多條船嚟咗..............所以成海底都喺潛友.............我就要更小心認實我個dg同buddy.............以免跟錯大隊

dg以為我哋有問題..............游嚟睇吓我哋做嘜唔去前排睇嘢...............後來surface咗............聽到潛友們講 "shark prono".............原來佢哋喺爭女打交............dg更拍到1段nurse shark愛情動作片live (4仔,無格仔🙈😁...........仲錄到附近潛友嘅吶喊聲............大佬,你唔喺咬住個reg架咩?)...............之後佢有share比我...............v national geographic............但因為file size太大.............而且佢都無喺我哋tour嘅fb private group share............所以我都喺留番自己珍藏

呢個nite dive都要用hook呀!...............dg走嚟幫我將個drift hook改扣bcd另1有d ring嘅位置..............真喺有d難度..............全個dive除咗有幾堆nurse sharks準備交配/交配ing/混戰ing..............我都有見到游嚟游去嘅nurse shark同sting ray..............呢度嘅nurse shark見慣人…………唔理你............唔驚你.............唔避你,照撞你 (好似大媽拖喼碌你腳趾)...............咁佢哋就唔會攻擊你嘅~~~

呢個dive喺我同友人最後1 dive…………因為我哋要catch明晚機

事後諗番.................其實我哋都幾變態...............人哋親密緊.............你哋仲用幾支燈照田雞.............驚死其他人睇唔到咁..............圍住食花生..............nurse shark可能講"u sick divers, pls give us privacy n show some respect!!!"

surface後...............我慣性fin得慢過人.............水面又有流............好倦呀!..............個心口好緊,唔能夠大力吸氣..............原來dg幫我改扣咗個drift hook位置.............inflat件bcd時............個drift hook limit咗心口嘅膨漲度...........壓住壓住有d痛

初時以為嗰條船喺emperor virgo.............但d流令我飄走.............游唔到埋去..............過咗添............點算好?!............好彩隔離嗰條船先喺................幸好dg喺ladder旁捕住..............捉到我...........用力拉到我埋梯咋............dg問我上海潛友呢?...............我唔知喎.............佢前過我格.............我諗住我喺最後1個上水!

boat crew同樣咩協助都無 (無拉起你支tank,幫你上).............我都無氣(心口唔可以大力吸氣)無力............上咗船後我同友人呻"上水真喺1d都唔幫吓"

我除唔到個drift hook扣.............要友人幫手.............."佢點會揀扣呢個位架"..............我後來醒起deflat d先.............咁咪可以除到個扣囉!!...............豬仔~~~~


dinner

今晚嘅theme喺maldivian food


數星星

食飽飽後…………我著好連帽風褸…………兼帶埋bath towel上甲板睇星…………因為上面5pm過後收太陽…………又大風又寒

上面有d黑..............搵好位settle down後..................先發現英國潛友喺最邊嘅沙灘椅度…………今晚多星過上次................抬頭望住夜空..............條船又置身海中央............好寧靜............突然間天空嘅右方有粒星慢速滑下.............雖然軌跡唔長.............不過勝在夠慢 (~2秒).............我清楚睇到.............我"opps"咗1聲.............潛友即刻問 "你睇到嗎?"..............我哋2個都睇到流星呀!...............不過無諗過會見到.............嚟唔切許願.................不過我都無嘜願望想求

後來潛友話...............佢今晚睇到2粒

沒有留言:

張貼留言