2019年2月11日 星期一

maldives中部 fun dive (jan 20-27, 2019)/ day 3

day 3行程 - jan 22, 2019 (tue)

today's highlight : am dive x 2 (giant bumphead parrot fish, eagle ray) --> nitrox course --> pm dive --> 居民島

pre早餐

我都無嘜選擇



#4 dive point - rakeedhoo (vaavu)




start time 6:53am..............潛咗33 mins...............最深去到30.3m............上嚟仲有50 bar氣剩

今個dive unhook之後.................我已經唔見晒佢哋.............我試圖去搵佢哋...........但個流都好勁............我用埋pointer+隻手...........沿住landscape攀上去.............點解diving變咗rock climbing架?!..........之後我遇上了另1 group.............仲望到幾眼school of giant bumphead parrot fish...........影咗1個遠shot

我嘅氣已去到60 bar...............所以要自己放smb (終於成功了)...............自己做safety stop................等dhoni接我

上咗dhoni後..............潛友話我知buddy遇上了downstream current..........drag down去到30m............佢哋話佢用咗d氣試圖去放smb.............但因為太深..............smb都升唔到.............好彩dg執得番佢上嚟..........佢已經近乎0 bar............真喺好scary!!!

食早餐時buddy同我share番佢頭先好驚................後來我問友人遇到呢個downstream current點handle..........佢話要即刻inflat...........+企直踢fin上.................再唔得..............就唯有順住downstream落.........去到current弱咗就踢fin上


早餐



#5 dive point - vanhurayali kandu (meemu)

briefing

start time 10:27am..............潛咗35 mins...............最深去到33.7m............上嚟仲有45 bar氣剩

今個dive見到white tip shark.............仲有eagle ray ar~~~~

buddy由呢個dive開始改用15l nitrox (我哋喺12l)............佢多咗嘅volume近乎多咗50 bar氣



lunch

估唔到會喺呢度見到苦瓜............d老外好多都無食過呢樣嘢...............所以好滯銷


#6 dive point - hakura thila (meemu)

start time 2:31pm..............潛咗40 mins...............最深去到29.9m............上嚟仲有40 bar氣剩

1 drop off............就見到reef底............友人事後講番.............話就知lai嘢..........放得唔好............因為current喺reef top好勁.............真喺太強.............完全好有難度kick fin...........我無辦法............又要用pointer同手奮力rock climbing............先可以去到邊皮...............meet番我哋個group

見到dg..........佢問我亞buddy去咗邊?..............我自己都好艱難struggle到邊位.............唔敢停低.............無能力1路crawl............1路"目及"住佢..............dg嘅意思喺1 min水底搜索............搵唔到就按正常情序升水.............當我on the way ascend時...........好彩遇番buddy...........可以continue個dive


tea

每日都有tea.............不過通常我都喺甲板.............無走落嚟食


居民島

初時以為坐艇仔去沙灘.............等我帶晒毛巾............原來喺1個local人住嘅島
 

曬月光

今晚因天氣關係...............cancel咗海灘bbq.............我改咗上甲板睇星星...........有ok多嘅星星..........但就無上次去鳩間島咁多 (有銀河)

個月亮都好圓喎............適逢今日喺初17

沒有留言:

張貼留言