2018年12月2日 星期日

pulau weh fun dive (oct 26 - nov 4, 2018)/ day 9

day 9行程 - nov 3, 2018 (sat)

today's highlight : km0 --> rubiah view  --> volcano well --> bakso isaura --> local food stall

km0

琴晚已同廣州潛友約好..............今朝佢揸電單車.............1齊去iboih beach嗰頭...........佢今日架電單車喺無自動打火.............又只比得1個頭盔佢............潛友已好gentleman............讓咗個頭盔我戴

我諗住喺去食早餐............而佢喺諗住去km0..........okok.............快行.............之後去iboih beach搵我想食嘅bakso


早餐





名稱 : rubiah view
地址 : next to jetty in iboih beach
電話 : ?
營業時間 : ?
website : 
book via : n/a (just walk in)
收費 : rp 29,000/ head (ie total rp 58,000)
純個人整體評價 : absolutely fair😑

eva話比我聽bakso可以喺iboih beach食到............但嚟到問晒街坊.............全部都指住叫我向前行...............已去到jetty盡頭..............都搵唔到 :(............咁是但食呢間啦.............時間都唔早..............佢哋又煮得慢................共叫咗 :

1) avocado juice (rp 15,000)
-我又比當地飲食文化再次衝搫............真喺嚇c寶寶
-做嘜唧d朱古力漿落杯牛油果奶度呀?
-都幾"杰"身...............我無撈均到d朱古力漿.............否則全杯只會飲到朱古力味
-盡量避開d朱古力漿..............其實都飲到淡淡嘅牛油果味..............甜度適中…………好味呀!
-後來我睇番我影過其他食肆嘅餐牌.............佢哋嘅牛油果汁都喺有朱古力漿/ +朱古力粉.................所以banda aceh嘅鄉下真喺興咁樣飲牛油果汁
-再嚟嘅話...........會叫佢走咗佢

2) banana pancake (rp 15,000)
-煎得好hea嘅香蕉pancake
-潛友喺gapang beach上食過香蕉pancake..............喺正常切嘅1片片...........非1/2條咁切
-佢嘅pancake漿應該喺+咗木薯粉............唔喺麵粉

3) telur dadar + sayur (rp 20,000)
-即喺plain omelette+蔬菜

4) teh susu (rp 8,000)
-即喺茶+奶+糖
-好明顯佢用咗煉奶


private volcano well

潛友送番我返嚟之後.............經過eva個花園...........佢叫住我..........我同佢吹咗1陣水.........佢帶我入佢屋企睇剛整好咗嘅tagliatelle (eva d boy整).............之後問我"今日沖咗涼未呀?".............我即刻get到佢想同我去嗰個隱蔽私人井 (暖水) 度1齊沖涼洗頭...........yeah yeah yeah!!!..........give me five!

eva帶齊膠筒, 繩, shampoo, shower gel.............先要經過叢林.................原來咁細架咋!..............出面就喺mangrove灘

我咁大個女.............都喺第1次咁樣著住泳衣..........打住井水喺露天沖涼咋.............d水無温泉咁熱............話有~37度左右啦...............所以唔會凍…………我1路洗到成頭泡.............1路笑............呢個experience好特別..............我好似住喺度嘅原居民咁

沖到尾時............eva先講呢個喺由volcano供嚟嘅水............佢話印尼好多火山.............有好多呢d井.............所以d水先會暖....................吓!.............我即刻淋多幾筒..............沖完又真喺滑d喎...........爽晒...............hahaha

eva講1定要住iboih呢邊嘅人先知呢個井...........唔喺public架~~~


check out

呢幾日嘅飲飲食食...............都由客人自己寫 (有時eva幫我記錄)喺本簿度..............到check out時+埋$$$$結帳.............住喺呢度...............個賓至如歸度喺前所未有咁高...............因為eva個性格好cheerful..........好sociable............好caring (搵相熟司機幫我買船飛同車我去碼頭..........又搵咗另1識英文嘅相熟司機喺ulee lheue碼頭接我去旅館)..........有點hyper..............遺憾喺未能跟eva跳zumba...........因為第1日我潛完先嚟...........已好晏...............第2日..........佢d姐妹無嚟到

check out後仲有點時間...............可以同eva+佢個女職員吹水.............最後仲全體同人+bang bang (becak司機)影咗張鬼馬相..................我鍾意呢張


去ulee lheue碼頭

eva琴日已suggest咗搵bang bang同我買船飛............好彩琴晚個司機幫我去碼頭走1趟............先知今日無咗4pm嗰班快船.............最遲只得2:30pm............咁就2:30pm

bang bang車我嚟碼頭..............都喺收咗rp 100,000 (cafe bixio喺比lumba lumba入d遠d)...........佢再睇住我喺4號ticket box換番張船飛..............同我握埋手先走............好盡責~~~


bakso@碼頭

廣州潛友同我同1班船走...............佢早過我嚟碼頭............見到佢時................即刻強烈推介我食裡面食肆嘅粉同檸檬茶..............佢食咗2碗添...........我跟............反正呢個trip我算破得戒少~~~多謝rp 28,000

bakso喺印尼好common嘅肉丸粉.............不過唔知點解pulau weh會無…………除咗肉丸外..............仲搭有roast雞絲

湯底有中芹味, 無胡椒粉味…………自然夠味…………有點鮮.............not sure有否用咗雞嚟淆…………肉丸唔喺爽彈…………但又未至於粉感…………雞我都破大戒食咗幾片…………幾乾鞋吓…………整體味道都唔差嘅…………呢碗喺我嘅第1碗bakso…………我要食多1檔比較吓

檸茶個茶味出…………有檸味 (calamansi嗰種檸味)…………潛友大讚好有喺香港飲到嘅味道


去mulia homestay旅館

住喺cafe bixio時…………eva知道我諗住去到碼頭即時搵司機..............佢即刻搵咗喺banda aceh相熟嘅becak司機harry接我...........harry識講英文...............我1到ulee lheue碼頭…………harry已認得我,叫得出我個名………因為bang bang已whatsapp咗我張相比佢…………送到去旅館呢程…………多謝rp 50,000


bakso@banda aceh

eva叫我直接搵harry帶我去佢去開嗰間bakso…………所以去旅館前…………harry帶咗我嚟呢度食咗先

佢負責落order…………我負責食同比$$$$............我哋每人1碗mie bakso同1支水..........共rp 52,000.............估唔到個麵好似laksa咁喺油麵溝米粉.............我都鍾意2溝

呢度有好多支嘢............harry介紹有白醋, 醬油, tomato sauce, chili sauce, 辣椒油..............我揀咗頭3樣+

湯底無碼頭食到咁夠味...........無中芹味...........但有些少胡椒粉味..............不過呢度local嘢興+胡椒粉............喺gapang beach試過食潛友碟菜............+咗重手胡椒粉...........我比較食慣碼頭湯底嗰種味道...............較中式煮法

但以肉丸嚟計.................呢碗有大有細肉丸............肉質稍比碼頭firm d...........但都唔喺爽彈type...........可能呢邊肉丸唔興追求彈口............食落有溫和嘅牛味............界咗花嗰粒大肉丸 (google咗呢款叫bakso beranak)............size近乎網球咁大.............裡面原來再釀肉丸............肉丸包肉丸............好interesting............裡面嘅肉丸牛味更濃..............但肉質較外肉丸粗糙1d

另有1碟大肉丸同釀豆卜嘅物體喺度..............我以為喺harry額外再叫..............我理解應該喺類似醬芥咁...............你食咗先計$$$$............無食到就唔計


住宿情況 (banda aceh)




名稱 : mulia homestay
地址 : JL Fakinah No 17, Banda Aceh 23123, Indonesia
電話 : +62 896 0382 6278
website : nil
入住時段 : 共1晚 (包簡單早餐)
room type : double bed with private bathroom
住房收費 : rp 230,000/ 1 nite
booked via : booking.com
房內設施 : 有冷氣............無hot shower…………有wifi
comment : 樓底好高..........乾淨光猛...........唯獨全旅館都無熱水............只得小氣窗...........有d似prison.............hahaha
remarks : 
-payment喺1過咗free cancellation period就即扣.............即入住前要比晒...........潛友住嗰間酒店 (有熱水)都喺入住前要比晒
-個in charge男人好白淨..............白到似韓星...........個樣有d似庾澄慶............1d都唔似印尼人............論膚色...........我仲似印尼人...........後來harry同晚飯食肆嘅人講.............佢喺chinese
-佢有問我想住地下定1樓.............我同佢講我件行李好重...............佢就assign我住地下



祈禱時間

旅館in charge有介紹到1個最近開餐地點................我去探路時............經過間清真寺..............遇到有祈禱時間............我有問過harry...............佢話回教徒1日要祈5次禱..............最早嗰次要5:30am前完成..............我唔敢入裡面個hall.............只喺個hall外面望吓望吓



dinner

房有貼食肆推介同places to go..............旅館in charge推第1間(dapur asean)比我..............只喺5分鐘腳程............但當我探路去到時..............1個客都無.............反而佢隔離嗰檔住家d.........有街坊坐喺度食同外賣............我入去望過唔喺即食麵..............我信我直腳............haha

佢哋都應該喺華人.............識少少普通話.............今次要炒麵............總之無雞就得啦...........我估呢個喺海鮮炒麵............個麵質有少少韌性............不錯..............調味無over.............有種肉...........唔似雞.............好似豬............但呢度無豬肉食格............老板娘話喺魚肉process過............唔記得喺邊度(bali/ jakarta)入口番嚟

盒綠豆沙都ok喎............真喺有沙.............有好溫和嘅薑味.............甜味喺黃糖/片糖嗰種............又未至於好甜

d老人家識得講多d普通話..............問你住邊?..............第幾次嚟?.............姓咩?叫咩名?............再坐耐d.............驚問埋亞爸亞媽叫咩都似...............hahaha.............今餐好平...............唔記得幾多$$$$

沒有留言:

張貼留言