2016年9月2日 星期五

導火新聞線 - The Menu


aug 7, 2016 (sun) 嚟睇

《囧報》會議室裡,記者方凝與樂嘉輝、麥曉欣等為當天的新聞忙碌著,這時突然傳來消息:C99 電視台錄影廠內訪問節目開始直播,期間發生爆炸,現場陷入慌亂,人們驚惶之際,疑犯譚銳智發難站出,高舉手中爆破遙控器,揚言錄影廠內藏了炸藥,逼令在場人不得妄動,否則同歸於盡。
銳智面對鏡頭提出釋放人質的唯一條件:見特首!原來,智的目標是高建仁,一個七年前姦殺了其女兒的富家子,但法庭因證人口供而未能使其入罪,其後即使有新證據,但基於香港司法制度的某些限制,仁繼續在深圳逍遙法外,智為了女兒只有出此下策!

導演 : 方俊華


後記
已經放低咗睇戲呢個興趣好耐..................因為好評,同支持吓港產片...............所以去咗買飛..............呢齣早場................真喺好早................開8:35am................1喺就夜場................開9:xx pm................好似唔想你睇咁.................但仍然座無虛席

我無睇過internet上第1集嘅電視劇.............所以片頭都summarize咗d重要情節...............作個簡單交待.............片中重視嘅正確新聞價值觀,職業操守...................人人企出嚟保護認為啱嘅信念..............似乎同現實喺1個好大嘅opposite

香港人宜家悲到要透過電影先可以搵到公義.............真理.............同信念!................不過可能呢類電影遲d都會被封殺/消失!

記住過晒d謝幕.........仲有1小段!

stay hungry, stay foolish

沒有留言:

張貼留言