2016年9月9日 星期五

翡翠江南@灣仔 - 不錯之選


地址 : 灣仔莊士敦道181號大有廣場3樓310號舖
電話 : 2573 8844
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good



















3 visits
aug 6 (sat) , 8 (mon) & 19 (fri), 2016...............共叫咗 :

1) 紹興醉豬手 (hk$65)
-呢個都稱職,豬皮爽口,骨膠原多
-喺入味度可以再好d

2) 陳皮燻魚 (hk$68)
-呢個唔得,外表未夠crust.............太甜,無燻味,更遑論陳皮味

3) 1000層青瓜卷 (hk$48)
-好精緻,手功嘢
-青瓜爽脆............帶溫和醃過嘅酸味

4) 玫瑰茶香燻乳鴿 (hk$98)
-佢隻鴿基本上唔可以叫乳鴿..............平時我食開嗰d...........最多可以1開4件..............呢個可以開到8件
-但個燻味唔錯,又夠熱同juicy.............1咬落去............油/汁即濺出
-肉質都算嫩

5) 甘筍蘿蔔絲酥 (hk$42)
-外形好cute,好似真甘筍
-個皮喺酥鬆............不過略為厚咗d
-裡面都多湯汁............1咬下,d汁由頭頂嘅loan位漏出

6) 雪菜毛豆100頁 (hk$78)
-呢個竟然喺熱嘅
-不過100頁嘅texture就些微腍咗少少..............唔嚴重

7) 蜜汁火肪 (hk$168)
-如果間酒樓有呢樣嘢.................我通常都會叫嚟試吓佢哋嘅水準
-肉有溫和鹹香............個蜜汁又唔"杰"............我like呢個杰度,最怕杰撻撻嘅蜜汁
-個包嘅熱度都幾燙手
-但火肪嘅肉質都喺稍稍實咗d..............鬆d會好好多
-底下墊咗好多蓮子............都鬆化

8) 慈禧豌豆黃 (hk$36)
-唔太甜,ok la
-勝在坊間少酒家有呢款甜品

9) 蓮香合桃露 (hk$32)
-呢個肯定唔喺生磨...............喺開出嚟
-不過勝在用比多多好d嘅級數粉

10) 京式素鵝 (hk$60)
-燻味溫和..............可以重d就好
-調味得宜
-蘸埋個喼汁同食,頓時好味好多

11) 蒓菜魚丸湯 (hk$48)
-因為只有晚巿先有魚丸...............所以我自己為咗佢再嚟多次
-湯底有金華火腿嘅鹹鮮,香氣
-d蒓菜薄身,滑嘟嘟,好得意
-個魚丸好soft,density低,有少少似食緊souffle...............有魚味

12) 黑豚肉小籠包 (hk$45)
-第1次試唔真..............第2次嚟再叫................因為友人未食過,第3次再重溫
-透過d薄皮見到佢嘅小籠包喺有湯汁
-為咗試真d..............第2次我無+醋
-皮喺薄..............略嫌頂位都喺厚身咗同小硬咗d <-- 第3次食時,這個問題已有明顯改善
-個汁鮮味度不俗..............帶點甜
-肉糰都鬆

13) 鍋貼
-皮喺薄,底喺帶小脆
-肉餡混有冬菇粒

14) 紅油抄手
-話有3隻辣椒............但好流吓..............只喺微辣...........我呢d弱弱人士都食得好從容.............佢喺咪+漏咗辣汁/油呀?
-皮薄..........肉餡混有白菜................味道喺不錯

15) 東坡肉 (hk$82)
-我今次嘅target............難得友人支持我叫d咁肥嘅嘢
-舊肉都好靚...........肥膏同肉明顯互相間叠
-皮腍中帶微彈..........我個人想個顏色再深d...........醬油味道再濃d,杰d先夠似樣
-現在都可以嘅

16) 鱔糊拉麵
-夠味夠色
-掛醬.............碟底沒有多餘醬汁............炒得好
-如果拉麵可以韌性多d更好...............不過如果唔喺手拉嘅話,呢點好難做到

17) 杭州嚮鈴 (送)
-嗰lunch..........凡食滿hk$300...........就會送1碟
-可惜唔熱..........表面睇都多油.............炸得太扁

18) 生煎包
-包底喺煎到微脆
-呢個唔知點解............我食到有陣豬燥味............所以唔like

19) 茶$$$$ (@hk$12)


後記
1) 祝友人生日快樂

2) 呢度服務好好...........環境清雅

3) 當我問waitress個豌豆黃好d...............定喺個小米糕好d時 (呢個只喺level 1問題)...............我無諗過佢答我2樣都未食過...............以1個集團式管理............真喺有d ridiculous!..............可能我有點激動................"點解你哋會無食過架?...........你哋真喺要食過先得喎!"之類...............佢另1個女同事即刻幫佢解圍.............從後搭住我膊頭............笑住話我知枱上有意見書可以填...............明白,即刻做嘢~~~~

希望佢公司會聽取意見.............將試食撥入front line staff training嘅1部份

4) 第1次去飲完茶................佢會送張9折coupon...........不過要>2:30pm後先用到..............第2次埋單用咗佢.................第2次嚟dinner食完又有1張..............我隨手送咗比隔離枱............"如果你唔介意,我送比你用............因為我唔會再嚟"...........佢表情有d困,可能我太唐突................又無解釋清楚點解唔會再嚟

沒有留言:

張貼留言