2016年9月11日 星期日

甄沾記@灣仔 - 100年老號

甄沾記

地址 : 灣仔譚臣道112號勝意大廈3樓b座
電話 : 2522 5306
營業時間 : mon-sat 10h00-18h00
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good

















2 visits
aug 19 (fri) & 22 (mon), 2016 ....................共買咗 :

1) 仙椰汁 x 2 (@hk$15)
-第1罐我喺室溫下飲.................無雪過...............所以甜度會高咗d..............所以要雪凍飲好d
-椰子汁清甜..............但可能我1心諗住似鮮榨椰汁嘅味道..................所以我會略嫌佢嘅質地dilute咗d.............無鮮榨椰汁嘅杰度

2) 芒果雪糕 (hk$45)
-佢嘅best before 喺2017年2月
-香港製造
-寫住無artificial coloring同preservatives.............但有用stabilizer
-味道正如店方講喺呂宋芒味..............但香氣溫和...........唔喺濃郁style............應該無嘜artificial flavors..............奶味唔重.............唔會蓋過果味...............勝在甜度唔高.........但芒果味咁溫和,對我嚟講無嘜料到
-另1友人建議會否+有果肉更好呢?

3) 脆脆椰 (hk$28)
-呢個喺友人推介我...............我從未食過呢類零食..............不過我照跟
-產地喺泰國
-1打開個................1陣香濃嘅椰味已拔袋而出
-佢就即喺椰子肉乾............細細條刨出..............似人手刨,因每條嘅粗度/厚薄不1...........但就幾crunchy..............較厚切嗰d............就有得咬吓咁..............入口椰味無聞到嘅咁香..............不過味道勝在自然輕怡.............似無添+
-佢嘅唔停口度同薯片相若

4) 椰子雪糕 (hk$45)
-佢嘅best before 喺2017年2月2日
-香港製造
-寫住無artificial coloring同preservatives.............但有用stabilizer
-椰味溫和...........唔喺濃郁style............同樣奶味唔重.............唔會蓋過椰子味...............勝在甜度唔高.........始終椰味咁溫和,對我嚟講無料到

5) 椰露蛋卷 (hk$50)
-有試食過椰露同椰汁蛋卷............揀咗買椰露,因為明顯香過椰汁
-產地喺澳門
-其實我都喺第1次聽椰露...........椰露=椰糖..........喺割開椰子花嘅花苞.............取其花蜜提煉..........割開過嘅花苞就結唔出椰子.............話椰味馥郁
-的確椰露蛋卷嘅椰香味重過椰汁味好多
-佢2款蛋卷都好脆............遠超坊間嘅蛋卷
-shelf life喺11月26日

6) 特濃椰子糖 (送)
-因為發現佢張咭片印錯咗中文地址..............話比佢聽...............所以送我1包試食裝
-喺硬糖..............椰子味香,但少食椰子糖.............無比較佢normal嗰隻椰子糖


後記
1) office舖內環境

2) 佢仲有其他sales channel...............好似1田,好東西等.............不過雪糕暫時只喺灣仔嘅office內賣

沒有留言:

張貼留言