2016年9月28日 星期三

Mott 32@中環 - 時運低


地址 : 中環德輔道中4-4A號渣打銀行大廈地庫
電話 : 2885 8688
website : http://www.mott32.com/
消費 : hk$520/head (ie total hk$2,080)
純個人評價 : absolutely fair



sep 2, 2016 (fri).............4人嚟dinner..............共叫咗 :

1) 燈影牛肉 (hk$95)
-喺薄切,但川椒辣油撈得唔均..................面頭嘅4片喺1d川麻味都無..................我哋4人以為自己味覺有問題.................因1食友提過呢個好麻吓
-之後底下嗰d就嚟料辣...............麻到飛起 (對我呢d弱弱人土嚟講咋)..............麻味after taste持久
-我哋唔expect如此比身邊d人讚到彈起嘅食肆.....................會犯個咁低程度嘅過失

2) 42天飼養北京片皮鴨 (hk$595)
-要1日前預訂
-好多人讚佢嘅片皮鴨掂...............我好期待
-初時擔心會好大隻............4個人會比呢隻鴨打爆..............食唔落其他嘢
-只喺片到3小碟出嚟...............1碟淨皮,1碟淨肉,1碟有皮有肉
-不過可惜令我失望...............完全唔impress到我................因為鴨肉無鴨味,又乾,有點鞋.............1d都唔juicy, soft

3) 松茸鮮鮑魚啫啫走地雞 (hk$580)
-呢個香氣撲鼻....................味道上今晚喺最好嘅1道
-但個鮑魚只喺腍,但唔多彈
-大家反而鍾意食佢嘅蒜子

4) 野菌和牛粒黃金飯糰 (hk$480)
-個飯糰喺炸過.............但油味幾重..............食多幾啖都好膩

5) 玫瑰白朱力奶凍 (hk$115)
-揀咗呢個甜品試
-我都覺得都幾ok


後記
1) 店內環境+餐具

2) 個toilet都幾有特色

3) 今餐我哋4人都覺得只喺好普通嘅水準................食完有2位食友覺得口渴.........如果以呢餐嘅質素想去闖星..................我覺得星條毛都攞唔到..............但身邊食友,blogger食完無不大讚................我唔喺要質疑佢哋.............我只喺想講我時運低...............無食神啫~~~~~

4) 嗰晚佢好旺.............限時2個鐘.................又真喺有客接枱................嗰晚見到多個女食客 (老外)嘅質素掂過餐飯.................又靚女,有氣質,身材高挑..............完全model quality

沒有留言:

張貼留言