2016年9月19日 星期一

星球工坊@金鐘 - 好甜味爆谷會啱d


地址 : 金鐘道93號Lab Concept 金鐘廊K06號舖
電話 : 2389 9798
消費 : hk$60/ head
純個人評價 : fair




aug 26, 2016 (fri)經過金鐘廊................試食完之後............唔覺意,我買咗 :

1) 玉米濃湯星球 (hk$45)
-呢個都幾忌廉粟米湯味...........幾似坊間嘅日本嗰隻粟米脆波嘅小食味道
-表面唔算crunchy


2) 特濃起司星球 (hk$45)
-呢個有時食完嘅after taste喺酸味 (唔喺每啖都會有)............無酸味時,都ok
-但味道都喺偏甜...........因為店員話個base喺會用糖coat咗1次做base先............之後再coat所需唔同嘅味道
-我明白點解佢要咁做..........因為糖面可以give a little crunch...........比番個texture個pop corn
-試時嗰時無酸味,否則我都唔會買

3) 法式洋蔥湯星球 (hk$45)
-原來呢個喺新味
-呢個喺4款pop corn中我最鍾意
-雖然都喺有甜意,但起碼個鹹味>甜味先
-因為我個人鍾意食鹹pop corn多過甜pop corn..............剛出嚟做嘢時............深受excelsior dicken's bar嘅牛油鹽味爆谷影嚮

4) 焦糖咖滋星球 (送)
-嗰日有promotion............買3包送1包細嘅焦糖咖滋味
-店員介紹,咁多隻味............只有呢隻可放入雪柜............凍食
-味道ok


後記
1) 店員好熱心............又介紹,又解釋...........我有試埋原味添...........最後先買咗呢3隻味

2) 還是覺得當年dicken's bar嘅鹽味爆谷無敵................因為新鮮,所以就算無糖做coating打底..........有熱力,今到外表微微crunch,好自然...........鹹味始終無甜味咁膩.............所以好快清咗1兜..........要再添............但已好耐無去dicken's bar.............唔知佢仲喺咪用鹽味爆谷做table snack

沒有留言:

張貼留言