2015年10月19日 星期一

Maze Runner: The Scorch Trials - 移動迷宮:焦土試煉


sep 15, 15 (tue) 嚟睇

湯瑪士(Dylan O'Brien飾)、敏浩(李基洪)聯同其他「跑者」少年戰士,不顧性命安危,調查著神秘龐大WCKD組織背後隱藏的驚天秘密。這次試煉起源於「焦土」之上── 一處荒蕪孤寂絕地,那裡充滿著常人無法想像的恐懼與障礙!唯獨一眾「跑者」有計有謀勇不妥協,向橫蠻無理的WCKD組織高調宣戰,逐層撕開對方假面具,揭開跨越想像的震驚大計謀!

導演 : Wes Ball


後記
我無睇過第1集..............故事喺有d connection...........最尾preview原來仲有第3集

佢比我好大仿倣hunger games編排感覺.............不過我覺得佢呢集嘅故事有d似睇緊喪屍片.............以run同escape為主...........唔喺逃避喪屍就喺敵人............好被動............但又無嘜高潮位...........橋段唔豐富.............我覺得少悶吓............為嘅可能喺舖下集講反擊

我自己鍾意hunger games...........因佢拍出每1集獨立都可以擔到大旗.............之後今集同上集又有connection............每1集故事舖得有起有伏...........主線有睇頭.............移動迷宮就拍唔出呢個效果

沒有留言:

張貼留言