2015年10月23日 星期五

ラーメン松壱家@銅鑼灣 - 叫做試過

ラーメン松壱家

地址 : 銅鑼灣新會道4號地舖
電話 : 2433 3537
消費 : hk$95/head
純個人評價 : fair

















因為嗰朝見有人喺fb post...........好似幾好樣...........sep 19, 2015 (sat)...............1個人來dinner............叫咗 :

1) 盐味豬骨拉麵 (hk$86)
-"將清甜魚湯佐以特選鹽醬,調和出終極的口感,是後味飄香,耐人尋味的1品"
-我要麵質硬...........normal濃度湯底 (但睇番張單..........先知佢tick咗淡味..........望真d牆上嘅介紹..........只有淡味同濃味揀..........點解會咁2極化?...........無中庸揀?)............清淡油膩度
-有叉燒,鵪鶉蛋,海苔, 菠菜,辣味白蔥同筍乾
-佢tick咗淡味湯底............所以我唔多覺咩清甜............佢未至於無味...........不過1d都唔突出
-麵質只可以講唔喺腍............份量都唔多..............所以佢比起坊間嘅拉麵舖............喺女士portion
-叉燒都ok
-配以鵪鶉蛋比較少見.............我都喺見/食慣伴溏心蛋.............佢無調味過............所以只喺原味
-我口味喺輕輕濃味.........所以呢碗not my cup of tea


後記
1) 店內環境

2) 本來struggle緊喺咪要嚟多次試吓其他湯底濃d嘅拉麵 eg醬油同味噌...............不過後來諗深1層都應該唔洗.............sat nite, cwb區..............都可以如此蕭條/ 冷清 (on and off先有1-2個客入嚟幫襯)...........都已好清楚講咗個答案比我知

沒有留言:

張貼留言