2015年9月17日 星期四

Coffee Roastery Lab@灣仔 - 咖啡以外

Coffee Roastery Lab


地址 : 灣仔莊士敦道10號地下
電話 : 2520 5100
website :
消費 : hk$130/head (ie total hk$522)
純個人評價 : good (純食物因素計)

























之前同舊同事偶遇........約咗aug 24, 2015 (mon)...............4人嚟lunch............叫咗 :

1) set lunch x 4
a) starter
i) soup x 2
-無試到...........好似都唔錯

ii) beetroot & apple salad x 2
-我就叫咗紅菜頭
-無諗過佢嘅薄蘋果片都用紅菜頭汁浸過吓...........爽口
-而紅菜頭切粒............份量唔多............但勝在夠甜
-個沙律菜有醋汁dressing.........酸酸地醒胃

b) main
i) sole fillet x 2 (hk$118)
-pan fried sole filet cheese polenta, wine ripe tomato, thai asparagus, lemon cream sauce
-友人話佢嘅魚同牛都好味..........但嗰日唔想食肉.............所以揀咗魚
-魚好嫩滑...........外表煎得挺身...........cheese polenta都喺
-好味

ii) pesto linguini x 2 (hk$108)
-grilled aubergine, sun dried tomato, onion, linguini, cumin ground, garlic, homemade pesto
-1上枱,我坐對面都聞到佢嘅香氣
-友人比咗少少我試
-好香pesto, 意粉有點韌...........亦有溫度
-得呀!

c) drink
i) hot choc (+hk$20)

ii) hojicha latte (+hk$20)
-我見到焙茶latte..........當然叫嚟試吓啦
-望落都幾粗微粒
-溫度佢apply咗咖啡溫度.............熱多點會啱我口胃
-茶味第1啖會feel到............之後味蕾同化後.............唔多夠濃

ii) latte x 2 (@+hk$15)
-我鍾意隻碟
-忘了問友人味道如何


後記
1) 閣樓環境

2) 佢喺18 grams其下..............當然咖啡會喺重點.............可惜對住我並無用武之地............估唔到佢嘅食物又幾有質素喎

沒有留言:

張貼留言