2015年9月21日 星期一

刺客聶隱娘 - The Assassin


aug 29, 15 (sat) 嚟睇

這是一個武功絕倫的女刺客,最後,卻無法殺人的故事。
中國的唐代,女刺客是將門之女,十歲那年被師父帶走訓練成頂尖殺手,專門刺殺殘暴的藩鎮節度使,在一次刺殺任務失敗後,師父將她送回故鄉,這次,她要行刺的目標是北方最強大的藩鎮節度使,她的表哥,也是她幼年時候的戀人。 女刺客離家十三年後回來了。現在,她面對的是她的父母,她的記憶,她的摯愛,她深藏的感情,這一切,都在向她挑戰。作為一名訓練有素的刺客,她將如何執行師父的聖諭?

導演 : 侯孝賢


後記
因為呢套電影攞咗奬...............所以有興趣知欣賞位喺邊................本來想約埋友人嚟睇..............佢真喺smart..............佢話通常攞奬嘅戲都未必好睇.............所以我無再說佢了

初時諗住只喺講國語.............原來仲要講文言文 (即古文)...............我睇字幕都唔太明..............樣衰到要睇英文字幕..............好彩對白無嘜兼簡短咋...............而且節奏超超慢...............故事性低

所以對於我鍾意睇橋段同明快劇情.............呢齣真喺悶出鳥來..............我"中"咗幾次..............憑意志支撐住睇埋佢咋

但有樣嘢好明顯.............全片拍得好唯美...............個image好似高清咗咁..............好sharp好clear...........而且明顯花咗好多心機搵景............d景好靚............仲要捕timing..............影到湖上嘅霧氣.............佢拍攝嘅角度都刻意營造意境.............d服裝都幾靚

視覺上喺超1班嘅...............但呢d都唔喺我睇劇杯茶~~~~唔怪之得咁少院線上啦.............分分鐘界爛好多凳


沒有留言:

張貼留言