2015年9月23日 星期三

順記潮州飯店@九龍城 - 抵食小店

順記潮州飯店


地址 : 九龍城南角道41號地下
電話 : 2718 7737
消費 : $195/head (ie total hk$1,169)
純個人評價 : fair與good之間



















因為見到食友喺fb嘅post.........aug 29, 2015 (sat)...........6人嚟dinner.............叫咗 :

1) 青島大啤 x 4

2) 9菜豬紅 (hk$60)
-因為塞車.........我遲大到............所以友人先食咗..........但又唔幫我影張相喎
-鳴謝食友借相1用

3) 家鄉豬腳凍 (hk$30)
-小彈口..........咁又唔好膠
-原味
-想有味d..........可蘸附上嘅鹹sauce


4) 蠔餅 (hk$65)
-店員介紹喺煎出嚟
-入口食到外表明顯鬆化........但又唔油膩喎...........好嘢
-再蘸埋個鹹sauce食...........v gd

5) 蝦棗 (hk$60)
-見食友fb上讚..........所以跟
-1碟10粒左右
-ok的,都彈口

6) 蘿蔔烙 (hk$50)
-見食友fb激讚...........所以跟
-煎得好金黃...........蘿蔔清甜
-但味道上無蠔餅嘅鮮味............所以大家都喺鍾意蠔餅多d

7) 普寧豆醬雞 (hk$320)
-訂位時...........慣性問吓有咩喺要訂...........好奇訂1隻嚟試吓
-不過我哋唔覺有咩出色..........似豉油雞............食唔到普寧豆醬應有嘅鮮味............只喺 雞肉好嫩滑啫

8) 蒸紹菜卷 x 4 (@hk$20)
-呢個都喺要訂先有得食.............最少叫4件..........所以試埋
-以為1件好大添..........問佢借把較剪分成6份
-裡面有魚肚, 冬菇,中芹, 蝦, 鹹肉等
-清清哋又幾夠味.........gd

9) 沙爹牛肉芥蘭 (hk$78)
-友人好想試沙爹牛肉炒河
-可惜佢dinner時間忙,所以唔炒..........改為炒芥蘭
-我覺得佢嘅沙爹唔死鹹..........但就唔香

10) 春菜 (hk$60)
-ok

11) 鹵水鵝肉 (hk$50)
-大家有胃置............所以試埋鵝肉...........我鍾意有骨............覺得入味同嫩滑過啖啖肉嘅鵝片
-但呢個鵝肉又唔喺好濃鹵水味
-ok la

12) 薄殼
-我見到店員喺食客枱上收走1兜殼..........所以我都叫來1兜
-因我未食過薄殼........就算唔喺season都照叫嚟試吓
-size都好微少吓.............友人話黃色喺公.............白色喺乸
-佢用上thai basil (ie9層塔) 去煮............所以出嚟有種東南亞嘅味道
[後記] : 事後睇番其化潮州酒家............都喺+9層塔煮法

13) 潮式糯米飯 (hk$60)
-再叫來1個潮式糯米飯見識吓
-竟然可焗出飯焦來
-裡面有芋頭粒,脆花生...........即喺糯米卷有嘅材料
-飯焦脆卜卜.........有口感
-不過我太飽了.........只可淺嚐

14) 小食 (hk$26)


後記
1) 無諗過sat晚..........佢好似收9:30pm咁早..............佢好抵食..........食咗咁多嘢.............$200都唔洗

2) 食友喺我之後去.............佢醒目..............問亞姐介紹............見到d相.............想再去補食
-芋頭卷
-墨魚卷
-鹹雞
-反沙芋

沒有留言:

張貼留言