2015年9月4日 星期五

Attack on Titan - 進擊的巨人


aug 16, 15 (sun) 嚟睇

今年8月,全球發行5000多萬本的日本漫畫《進擊的巨人》 (Attack On Titan) 真人電影即將於緊隨日本轟動上映,自首條前導預告在3月公佈以來引起各方熱烈關注及評論,YouTube點擊率及Facebook瀏覽率均極速突破300萬。電影版雲集三浦春馬、長谷川博己、水原希子、本郷奏多、三浦貴大、櫻庭奈奈美、Pierre 瀧、石原里美及國村隼等強大主演陣容,加上漫畫原作者諫山創親自擔當角色設計監修,再配合《二十世紀少年》、《新世紀福音戰士》、《寄生獸》等日本科幻巨製班底打造令人難而忘懷的巨人世界,勢將捲起另一股「巨人」旋風!

一百年前,巨人突然來襲,捕食了大部份人類,無人能阻。倖存的人類建起高牆,在牆內和平生活。是這樣的和平並沒有持續很久,超巨型巨人的來襲破壞城牆,人類與巨人之間再次展開一場,也許了無勝算的戰爭……

導演 : 樋口真嗣


後記
有食友話好悶..............同漫畫比............差好遠...........但我無睇過漫畫.............問完另1友人後..........都喺自己入場睇

咁又無想像中咁悶............都ok嘅................咁又唔喺叫好睇...............睇個特技效果囉.............原來已拍好第2集..............到時我都會睇埋佢

沒有留言:

張貼留言