2015年9月13日 星期日

植原@銅鑼灣 - 壽司小店

植原

地址 : 銅鑼灣銅鑼灣道29-31號新豪閣地下A舖
電話 : 2359 4700
營業時間 : close every mon
消費 : hk$530/head (ie total hk$1,060)
純個人評價 : marginally good



















aug 22, 15 (sat)............2人來lunch......................叫咗 :

1) deluxe sushi set x 2 (@hk$480)
i) 前菜
-主要喺菜絲沙律
-混以酸酸地嘅dressing
- 清清地ok啦

ii) 深海池魚
-食友覺得有點腥...........相信食友同我1樣唔會喺好愛魚之人.............愛魚之人會叫呢d喺濃魚味

iii) 海膽蒸蛋
-呢個海膽蒸熟咗...............我第1次食咁大pat熟海膽.............入口有點似魚卵.............我個人覺得粗粗地嘅質感同滑滑嘅蒸蛋唔多夾
-而且蒸熟咗嘅海膽無生嘅甜味..............有點浪費
-蛋裡面有雞肉,白果等............唔算多料.............勝在超滑,又有鮮味
-所以我覺得海膽有點畫蛇添足
-不過waitress話我知夜晚個蒸蛋喺豪華版.............有蟹腳肉,蟹膏舖面............唔用海膽...........我即時話好吸引............點解lunch唔用呢個version呀.............hahaha

iv) 甜蝦
-呢個蝦又爽又甜............喺我食過最甜嘅甜蝦
-而且個尾佢拆得好完整.............唔洗用手協助退去尾殼.............可全件放入口

v) 池魚

vi) 帶子
-師傅介紹用咗smoke豉油...........不過味道上我同食友都唔多覺
-帶子都甜呀.................面輕輕撒上??鹽

vii) 木魚
-我聽師傅喺咁講.............咁喺我第1次食

viii) ishigaki
-新鮮嘅貝類...........真喺無得輸.........好鮮甜

ix) 漬吞拿魚

x) 石藍魚
-我希望無聽錯個音...........都喺第1次食
-鍾意佢好爽口帶煙韌嘅質感

xi) 秋刀魚
-其實點解我會嚟呢間食壽司.............喺因為1食友喺fb post嘅沙甸魚壽司...........寫到1入口肥美魚味無比........所以我跟
-不過去到時,沙甸魚已屬尾造..........所以沒有供應............取而代之喺秋刀魚
-面喺秋刀魚嘅魚肝
-呢個愛魚之人必定大叫好濃郁魚味............我會叫腥

xii) toro

xiii) 海膽
-面輕輕撒上鹽
-個海膽甜度不俗
-當然1d唔新鮮嘅味都無啦

 xiv) 漬瓜,魚腩蓉,蛋卷
-個漬瓜帶點脆身........醃得夠味,用上甜醬油
-3款味道無問題
-唯獨紫菜韌身
-食友講佢去日本xx嘅experience..........師傅會認真到烘1烘塊紫菜先拎去包壽司

 xv) 麵豉湯
-有陣特別嘅味道..........我覺得似+咗木魚

 xvi) 枝豆布甸
-呢個好特別..........未食過枝豆味嘅布甸
-面頭有粒枝豆..........腍得嚟有少少韌性.........有少少甜.........可能我鍾意食枝豆啦
-佢個布甸有2層........面喺牛奶布甸............超濃郁牛奶味..........好滑
-底層喺好淺綠色嘅枝豆蓉..........因為影唔出2隻色..........所以放棄無影
-味道喺濃牛奶味dominant晒.............所以應叫番牛奶布甸


後記
1) sushi枱+餐具

2) 呢度位置唔便................喺st paul醫院斜對面.............但都近乎full晒

3) 亞師傅出自壽司廣

4) 之後行去中環.............喺石板街底附近...............見人玩呢個銅鑊底...............d音樂幾有宗教feel.............都幾好聽

沒有留言:

張貼留言