2015年8月13日 星期四

Sangeetha Vegetarian Restaurant@尖沙咀 - 南印齋同場較量

Sangeetha Vegetarian Restaurant

地址 : 尖沙咀麼地道62號永安廣場UG層1-5,31舖
電話 : 2640 2123
消費 : hk$113/head (ie total hk$340)
純個人評價 : fair (因為回家幾口渴) 與good (服務好讚) 之間




















jul 31, 15 (fri)..........3人嚟dinner................叫咗 :

1) sweet lassi (hk$30)
-其實本來想飲以nuts做flavor嘅hot milk..........可惜呢度無
-喺甜咗少少..........唔嚴重..........不過又咁...........甜d可以幫手解辣
-"杰"度適中

2) mango juice (hk$35)
-友人話ok

3) orange pinapple juice (hk$45)
-友人話ok

4) mysore masala dosa (hk$75)
-見人寫有個Pesarattu Dosai好好味,不過好好辣
-我又想跟人叫..........問點員可否整mild 1d.........佢話個青辣椒真喺好辣.........建議落少d青辣椒.........食唔到就挑走佢
-我諗佢知道我哋又要威又要戴頭盔咁..........估計我哋多數會全部挑走晒d青辣椒.......於是最後佢反建議我哋改食呢個,有紅辣椒.........辣度mild d..........話我哋會enjoy多d
-我哋當然聽佢嘅專業建議啦.........我諗佢都見唔少我哋呢d唔喺食開印度嘢嘅茂李.........hahaha
-煩友嘅我要求整脆身d.......hehe
-中間有好大pat薯蓉
-個皮又熱又帶脆................原來紅辣椒粉已混入個皮度...............所以就算咩都唔蘸都已食到辣...............咁又唔喺好激……小激咁啦
-1碟附上3款sauce.........見人寫分別有碗豆chutney,椰子chutney同samba湯........除咗椰子chutney外.........其他2款都帶辣..........尤其samba
-整體味道喺不錯
-店員好好........比咗我哋每人1 set sauce.........好細心呀!
-以我嘅level...........要配合甜lassi去降辣

5) bhindi masala (hk$70)
-我又跟人叫呢個毛茄
-最鍾意佢有番茄
-都幾辣...........辣過上面嘅mysore dosa
-要嚟蘸包食最啱

6) onion oothapam (hk$65)
-呢個喺店員嘅誠意推介
-上枱時熱度夠, 顏色golden brown,烤得好靚吓
-同樣都喺配番嗰3款sauce
-不過我主要用佢嚟蘸上面毛茄個汁.........-低吓個辣呀嘛~~~

7) kaju pista roll (hk$7.5)
-佢有成個甜品專柜........全部我都無見過 (不過印度嘢我又識條鐵咩!)..........平常喺香港見到嘅印度甜品.........通常都喺香料雪糕, 甜到漏嘅炸麵包球等
-成個柜內嘅甜品對我嚟講好新吓..........全部都唔識.........難得亞店員又好有耐性同我每樣都都介紹吓
-我問埋甜度指數後...........叫咗2款
-好好咁主動分埋上枱呀........高級餐廳嘅服務嚟架
-呢個話有開心果..........我諗住喺軟身卷..........點知喺硬身架喎
-其實我只食到甜味...........無其他...........果仁味喺無
-店員形容甜度喺6分..........又真喺ok甜咋..........無甜到膩

8) chocolate peda (hk$7.5)
-呢個話喺朱古力味嘅牛奶餅
-質感喺硬硬哋..........同上面嘅開心果仁卷差唔多
-不過我又除咗食到甜味之外...........都喺無其他...........朱古力味喺無
-都喺ok甜咋
-亞店員好proud咁話佢哋有1個專職甜品廚...........唔洗煮其他嘢


後記
1) 店內環境

2) 今次只喺叫咗3樣嘢................因為我唔在狀態..............2點幾有同事請食robuchon散水餅 ............之後近乎5點,另1同事請食美心散水餅 (有得食,真喺唔食?).............所以飽到7點..............呢3樣嘢又熱又夠味...........可惜回到家就出現口渴情況~~~

3) 佢好薑咁同woodlxxxx同埋1層...........擺明硬撼.................我哋7點嚟.................食到成8點都無嘜客..............都替佢有d擔心..............不過大約8;30pm就開始有客...............甚至霸埋間玻璃房.............有埋photographer...............我以為喺婚宴..............8卦嘅我問亞店員.............佢話只喺普通gathering..............wedding會請幾100人架

**4) jul 17, 2016 update : 睇完show..........想到嚟食dosa..........因為誤會.........店員幫我落咗個masala dosa (我都食咗1/4先知........佢好公道無收我$$$$).........我自己就落咗個peas masala dosa (hk$75)...........呢個都小辣架.............好味........好彩叫埋sweet lassi (hk$30)..........頂得住



沒有留言:

張貼留言