2015年8月23日 星期日

2D Ant-Man - 2D 蟻俠


aug 8, 15 (sat) 嚟睇

延續 Marvel《復仇者聯盟》(The Avengers)、《鐵甲奇俠》(Iron Man)、《美國隊長》(Captain America) 、《雷神奇俠》(Thor) 的超級英雄電影系列,改編自1962年出版的同名漫畫,「復仇者聯盟」最重要的始創成員之一「蟻俠」將會首度勇闖大銀幕,加入勢不可擋的 Marvel 電影宇宙!

職業騙徒史葛朗(保羅活特)獲得以微型原子縮小身體卻能引爆強大超能力的「蟻俠」戰衣,他一方面要適應自己的新英雄潛能,同時要協助恩師生化學家皮漢克博士(米高德格拉斯)保護由他發明的「蟻俠」戰衣的秘密。在龐大敵對新勢力威脅下,史葛朗和皮博士必須精心佈局策劃一項驚天大陰謀,展開連場緊張刺激的鬥智鬥力,才能拯救地球!

導演 : Peyton Reed


後記
見fb上有人讚.........所以趁佢未落畫前...........嚟睇個夜場............果然無失望

初時我都好奇咩人會嚟睇咁夜場 (睇完近12 midnite)..........估唔有family帶d細路(中童)嚟睇..........咁夜唔喺應該去瞓架咩?

沒有留言:

張貼留言