2015年8月30日 星期日

DTC@灣仔 - 無方向新店

DTC

地址 : 灣仔汕頭街27號地下A舖
電話 : 3689 2569
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間

























2 visits
aug 12 (wed) & 14 (fri), 2015 ...............嚟食lunch............叫咗 :

1) 煙肉芝士豬肉煎餃 (hk$22)
-只得5隻........伴以陳醋
-煎得帶微brown.........都幾靚
-熱度高........皮薄,餡爆juicy.......有煙肉嘅鹹味,但剛好夠味..........無過濃........調味唔重手
-初時店員問我意見食唔食到芝士味..........我話唔覺.........見佢咁問........我就試吓唔蘸個醋食.........咁先食到有溫溫嘅芝士味.........都喺唔濃
-我反映番比佢聽........個醋搶晒個芝士味.........佢話試驗過唔同芝士.........最近轉咗用cheddar cheese
-我後來多口問佢d餃子自己包架?.........原來宜家有機器包餃子..........唔怪得隻隻都咁1模1樣啦

2) ginger ale (+hk$13)
-嗰日煙肉芝士餃有set..............佢推介我奶茶..............可惜自己唔爭氣飲唔到............揀來呢樽進口貨
-甜度唔高.......有溫和薑味.........唔錯喎...........喺細支咗少少啫

3) 牛肉薄餅卷 (hk$20)
-得5隻細餃子點會夠飽呀?.........要叫多樣嘢先得...........店員介紹我食薄餅.........有牛有雞..........我揀咗牛
-份量都喺細.............見個紙袋,都幾油吓
-帶上手好熱燙
-熱度喺嚟自個皮...........第1啖.........wasabi味出..........之後味蕾同化咗...........無咁出.........個醬甜甜哋..........又有生菜絲,紅蘿蔔絲...........主腳有5香粉味..........好似曾相識...........佢只喺室溫........帶微微凍..............整體味度喺dimensional
-都gd
-佢考我食唔食得出喺牛嘅咩部位..........死啦好難架喎...........我第1個答案喺腩.........原來喺"展"...........喺喎嗰種喺5香牛展嘅味道嚟喎.........枉我食過咁多食肆..........都食唔出..........真失禮.............無鬼用 :p

4) 松露雜菇牛肉煎餃 x 2 (@hk$30)
-第2次我帶埋友人嚟
-我想第2款餃............呢款有set..........我同友人咁啱揀埋同1款
-呢次個餃煎得更brown.........明顯脆身過上次
-但唔知喺咪煎耐咗..........又或者裡面無芝士...........所以juicy度亦比上次低............咁佢又唔喺乾...........相對無煙肉芝士咁好啫
-最大件事喺調味過低............無嘜味.............松露味亦無

5) limonata (+hk$13)
-嗰日個松露煎餃有set.............我又試吓另1款進口貨
-酸味稍為>甜味
-我鍾意ginger ale多d

6) 凍啡 (+hk$??)
-友人話濃,唔差

7) 酸辣湯新竹米粉 (hk$23)
-店員上次同我講過都中辣吓.............所以叫友人食.............佢食得吓辣 (但唔喺好辣嗰種)
-我就試咗1啖湯...........睇吓頂唔頂得住個辣度
-喺好惹味,濃味...........辣度最後先嚟............都明顯...........1啖1/2啖我無問題.............但成碗食嘅話...........我諗我唔多得...........所以我無叫到..............試咗友人1啖就算
-而且我對"杰"身嘅糊口物體無興趣
-友人食到後段............都話幾辣吓


後記
1) 店內環境

2) 第1次嚟...........我覺得有驚喜..........但第2次就無咗呢份驚喜...........佢嘅食物無1個明確嘅方向.............中式得嚟又帶西............又台............又滲有港式元素............不過問題都唔大嘅............反正佢主要做外賣.......店內只得2個面壁位

希望佢嘅出品可以好似煙肉芝士同牛肉薄餅卷咁好.............先可以做得住~~~~

沒有留言:

張貼留言