2015年8月9日 星期日

LA Creperie@灣仔 - 巴黎之旅前哨

LA Creperie

地址 : 灣仔皇后大道東100-102號鉅芝樓1樓
電話 : 2529 9280
website : www.lacreperie.com.cn
消費 : hk$150/head
純個人評價 : fair



















nth visit
jul 25, 2015 (sat)...............自己嚟食lunch............叫咗 :

1) la bigoudene (hk$88)
-ham, emmental cheese, sunny egg, salad + 1 veggie (mushroom, tomato, onion/ spinach)
-睇番record............對上1次嚟喺5年前.............原來我都喺order呢款galette...........呢幾年我嘅口味都無嘜點轉過
-宜家佢嘅速度有好大嘅改善..........5年前剛開業............要等老年咁耐先有得食
-因為喺buckwheat,所以會有我好鍾意嘅深啡色........而唔喺因為煎燶咗
-雖未至於大熱.......但溫度>暖熱
-以前好似脆d........其餘味道無嘜走樣.........裡面嘅菠菜仲好多添~~~~
-無縮水..........所以食完佢........叫唔到甜品
-因為帶埋本"地鐵遊巴黎"做功課.........所以呢個galette我食咗幾耐吓..........耐到佢以為我食唔晒要放棄.........hahaha

2) sweet cider (hk$45)
-叫咗1杯..............酒精度只有~2%


後記
1) 店內環境無變

2) 不過呢餐食完令我肚痾.........我成朝無食過早餐..........第1餐就喺呢個lunch.........好彩仲未上長途車咋........咁啱行到大有商場避雨..........即時有厠所

沒有留言:

張貼留言