2015年8月7日 星期五

diy輕鬆離婚易@arts centre

























jul 24, 2015 (fri)....................即興單拖嚟睇.......by開引號劇團.........@麥高利小劇場................收費hk$150/人

喺好多個巧合嘅情況下 (1貫咁早返工..........但因為落雨無得去公園做運動..........公司又未有門口入............於是入咗去arts centre內嘅urbtix貢吓...............放滿leaflets............望到呢個話劇嘅故事幾啱睇喎...............不過嗰日喺第1場演出.............~6:30pm放工嚟博吓有無飛賣................d即場飛賣晒..........不過個女職員好好.............比咗主辦單位個查詢電話我.............佢哋臨時有少量門券剩)............好似整定我要去睇咁

近排只喺返工...........放工.............返工...............比較boring.............我要輕鬆吓..........balance吓............就喺呢段marketing/ promotion content吸引咗我...........應該幾攪笑同funny

先行去pret a manger食個falafel齋沙律...........呢款又幾好味喎

hea夠返嚟..............攞張飛出嚟望...........竟然無劃位...........唔怪得佢叫我7:50pm好嚟排隊入場啦


後記
1) 睇番record...........原來我差唔多7年無去睇過話劇咁耐啦~~~~~

2) 我第1次嚟睇開引號劇團嘅作品............佢哋喺業餘..............大部份演員喺畢業於香港教育學院...........有份正職...............主要女角有3位 (李仙仙, 黎惠萍, 李藹儀)..............主要男角有3位 (英文瀚, 李崇德, 胡灝邦).................到謝幕時.............先知道全隊crew有咁多人合作才produce到1齣話劇................1場嘅觀眾收入又有限..............計埋場地租$$$$,宣傳單張設計同印刷等.................每人可執到幾多?..................佢哋都真喺為興趣

3) 未開始.............已攪gimmick.........扮喺婚宴前幫賓客影相...............邀請每group觀眾上枱影相.............原來事後post上fb fan page

我最印賞嘅地方喺表達手法上嘅豐富同多樣化..............可以將個唔同表達concepts visualize...........eg 男女嘅關係決裂就以拳擊打擂台..........你1搥我1拳嚟表達..............2對怨侶各企4個角位..............斜線向對面呻心內鬰結

全場嘅粗口話多唔多...........話小唔小.............我當然好受落啦.............難得業餘演員可以講得好流暢,順口,有感情,無窒

d歌都揀得好呀!............啱我嘅年代~~~~

除咗視覺,聽覺上嘅impact............有1-2幕即場蒸嘢.............真喺傳來疑似豉油雞翼嘅香氣..........香氣困喺小劇場內...........都少long lasting架............當時聞到我有小小肚餓............好想食

故事輕鬆惹笑..............最尾有個turning point............令人有點出人意表...............唯獨律師角色講嘢比較快..........時廣東話,時國語...........夾集英文............語調又時高音,時低............唔喺catch得晒每個字

整體我好滿意...........過咗1個實在又愉快嘅晚上..............希望遲d可以有重演...........咁多d人可以嚟睇吓

4) 感情喺1個好risky同無pattern嘅事.............唔喺個個人都啱/識玩..........有時我都唔明2個人相處到互相生厭,怨恨嘅地步............或是1方因為唔想離婚 (whatever reason)........而嚴重委屈自己到變咗ar q.............點解仲要1齊???.................不過2性關係同婚姻我又識條鐵咩~~~~~首先,你要..........

5) 經過今次.............我嘅毒l指數又更上1層樓~~~~~

沒有留言:

張貼留言