2015年6月8日 星期一

wipe out! exhibition by invader in hong kong

may 17, 2015 (sun)....................last day先去咗pmq睇呢個展覽...........喺1個好entertaining嘅exhibition........1 d都唔覺得悶..........又有老虎sticker機玩.........fun~~~

搵咗1陣個展場.........都好多人吓

"始於90年代後期,法國當代匿名藝術家invader的像素馬塞克作品"太空侵略者"如今已遍及全球60多個城巿的大廈與街道

invader首件街頭馬塞克作品的靈感來源於1970年代的紅白電子遊戲中的像素美學..............從此其作品富於變化,創造的角色也隢續入侵世界各地的城巿,包括香港,東京,巴黎,紐約,甚至進入真正的太空,永久裝置於國際航空站

其作品探索大眾藝術與高雅藝術之關係,同时展現當化文化對科技的執迷..............藝術家借以傳統創作媒介對此現象提出質疑,馬塞克的使用突顯出技法與主題之間的強烈對比,巧妙地將歷史感浸染融匯於未來的意象中"

"我2014年第3次去香港,是獲准在那裡合法安裝1件作品.............那昃1幅大型馬塞克拼圖,畫面是電子遊戲<馬里奧>裡的1位公主..............經過3周瘋狂的入侵,離開香港時我留下55件新的馬塞克作品............創下1個很不錯的記錄!

很快我就得知,容不下我藝術品的人是香港路政署的官員,他們對我的作品采取了有系統的鏟除銷毁 : 簡直是1場大wipe out!

第4次去香港,是在2014年12月................我到那裡去做初步實地探查,籌備1次藝展,主題就叫做wipe out!.............我下榻的酒店就在雨傘革命爆發時金鐘街區設置的攔障物腳下,當時和平示威節年輕人在裡搭起了帳篷..............這次逗留香港,我雖然只安裝了1件作品 (編號HK75),卻也在這令人難以置信的風景中心地帶留下了1道痕跡"

播咗段長片講invader點樣第1次將作品升上太空.............全程跟device錄底咗

現場仲有個拉老虎貼子機..............hk$5/次.............每次出1張..............我比較好彩.............拉咗2次.............但出咗3張.............最靚喺呢張

原來仲有個apps game


後記
睇完出嚟..............剛好遇上levi喺對面.............包起咗little xxx................攪promotion event





沒有留言:

張貼留言