2015年6月16日 星期二

2D Mad Max: Fury Road - 2D 末日先鋒:戰甲飛車


may 24, 15 (sun) 嚟睇

以末日後的荒野為背景的經典科幻片《衝鋒飛車隊》系列主創人George Miller,再次進入公路戰士麥斯 (Max Rockatansky) 的世界,帶來續集《末日先鋒:戰甲飛車》。
麥斯經歷過過去的慘痛往事,認為獨自流浪是最佳的生存之道。儘管如此,他仍然被一群以Imperator Furiosa為首的飛車難民堵上了。他們逃出Immortan Joe強權管治下的避難所,並偷走了他的寶物。極之憤怒的麥斯集合了他的同黨,展開了激烈的叛變公路戰。

導演 : George Miller


後記
我無睇過第1集............只喺見有時間可以睇埋佢...........對呢齣毫無期望...........反而喺呢個假期最好睇嘅1齣..........由1開始緊張到最尾...........好多大場面.............多爆破...........多cg.............喺大製作嚟...........絶對值得入戲院睇

我覺得好睇過avengers 2

沒有留言:

張貼留言