2015年6月28日 星期日

The Pit Juice@數碼港 - no additive natural juice

The Pit Juice


地址 : 數碼港道100號數碼港商場food court 417舖
電話 : 2896 1100
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間



















7 visits
發現有間新嘅果汁舖..........由apr 21, 2015開始嚟............共叫咗 :

1) 鮮榨橙汁 x 2 (@hk$25)
-第1,2次嚟喺因為有初起上呼吸道symptom........我崇尚自然療法.........所以呢個時間我會直接食2個橙/ 1杯鮮榨橙汁去鎮住佢.........起碼要連續食/飲2日.........嚴重d........可能要3日........如果喺剛剛有病徵..........對我喺幾有效
-好彩今次都work.......飲咗2日就得咗

2) 木瓜牛奶 (hk$32)
-其1男店員頗為健談.........佢話佢哋主力sell無添+,無糖,原味
-所以我好好奇佢哋嘅木瓜嚟自邊度........咁樣嘜都唔+.........個木瓜1定要好優質先得........否則同找死無分別
-佢話木瓜貨源主要喺馬來西亞........而且有個客連續幾日都買嚟飲
-於是我都唔輸蝕.........白頭片 (我又口up up,無比$$$$留咗先......hehe)..........同佢講我幾點幾點會落嚟飲......我想知道可以有幾甜/淡
-甜度只有甜意,但木瓜味喺出
-喺無糖嘅前提下..........呢個味道喺正路合理

3) 牛油果奶 (優惠價hk$29)
-另1個我更感興趣嘅喺牛油果奶.......我只飲過1次牛油果沙冰.........但我肯定嗰間1定有+椰青/斑蘭葉
-所以我好奇問佢會否仲+其他食材1齊blend........佢話唔會.........咁成杯嘢咪無味囉?
-佢話試咗+少少鹽,效果唔錯,會僻咗個草青味
-第1次留咗幾點幾點會嚟飲..........佢打番比我話d牛油果唔夠熟........所以建議下次先offer
-佢終於等到我再嚟幫襯
-今次有優惠因為喺數碼港睇戲........憑receipt會有9折
-味道鹹鹹哋好得意......味道好buttery.......佢嘅xx奶都打得幾滑........估唔到好飽肚吓.........膩過木瓜奶好多..........飲完好似食咗1個正餐咁
-佢宜家無放喺menu上........要飲可問吓有無貨

4) 青瓜+梨+檸檬 (優惠價hk$26)
-優惠因為喺數碼港睇戲........憑receipt會有9折
-出嘅喺青瓜嘅refreshing味道......帶點小甜........不過檸檬嘅酸味唔太出
-我發現我鍾意偏蔬菜/帶酸嘅味道

5) 蜜瓜+橙汁+檸檬 (優惠價hk$26)
-優惠因為喺數碼港睇戲........憑receipt會有9折
-因為男店員知道上次嘅檸檬份量對我唔夠........所以呢杯嘅檸檬喺重手d
-酸甜並重,好啱我口胃

6) 蓮霧+梨+蘋果 (優惠價hk$26)
-優惠因為喺數碼港睇戲........憑receipt會有9折
-我未飲過有蓮霧嘅果汁.......想知道會喺咩味
-佢話蓮霧嘅function here喺幫到個色靚d
-所以味道以梨同蘋果甜味dominate咗......所以我覺得只有甜字.........味道簡單咗d


後記
1) 初期試業,只有燒買魚蛋呢d小食............之後佢多咗3文治,飛碟之類pair果汁嚟賣

2) 佢嘅價$$$$絶對中環價.........不過喺數碼港無啖好食嘅鬼地方........住客又有消費力..........都會有巿場..........幸好佢仲有全natural無添+呢個賣點.........感覺上無咁搶$$$$

3) 佢嘅mixed juice都會有d功效.........不過對我嚟講味道重於1切~~~~

4) 我有試過幫佢喺openrice開record...........可惜submit咗幾次"提供餐廳資料"............仲submit埋客戶服務意見箱..............但openrice都無反應...........時而勢逆..............我已放棄無寫openrice 9個月............."呢"都跌埋 (我預咗..............因rolling 12個月內keep唔到post食評條數............就會降"呢").............宜家開始相信有人講話submit喊評唔會登.............終於體現openrice好selective嘅on9行為~~~~~~提供新餐廳資料喺幫緊你增+coverage database............開咗個record,我都唔打算寫..............只喺希望人哋search數碼港時..........會搵到全部食肆個full picture.............以後當然唔會再side時間提供新料比d咁廢咁manipulate嘅platform la~~~~~

沒有留言:

張貼留言