2015年6月2日 星期二

Tabibito@上環 - 水準未穩定,但有承擔 (closed)

closed

Tabibito


地址 : 上環普慶坊20號地下
電話 : 2547 2833
營業時間 : closed on mon
website : www.tabibito.com.hk
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good (計埋佢個strong承擔感因素) 之間


















2 visits
may 5 (tue) & 16 (sat), 15來......................共叫咗 :

1) amber ale (hk$65)
-比white ale味道喺濃郁d........aroma都會強d

2) white ale (hk$130)
-呢個似hoegaardxx嗰類light beer..........好易入口,兼帶有果/花味..........我自己會形容為小小荔枝味
-女仔飲
-佢只得大樽存貨.........無晒細樽
-後來我哋放咗喺枱好耐.........所以店員特別拎多隻雪凍咗嘅杯比我哋斟嚟飲

3) twice cooked ox tongue (hk$88)
-ginger, scallion, black pepper
-好厚切嘅牛脷........所謂twice cook即喺慢煮之後再grill
-所以肉質腍身..........沒有平時牛脷嘅density
-不過牛味未放入口都聞到..........入口溫和得嚟都出.........呢點gd
-其實佢可以喺texture做得impress 1 d,就喺grill耐d..........等到外表帶crust..........咁外挺內軟........更+突出

4) spicy wagyu tartar (hk$158)
-tenderloin, spicy miso, egg yolk, white sesame, capers, rice crackers
-牛肉沒有勁mince..........喺小粒狀........柔軟,juicy沒有筋
-撈均食.........以米通墊底
-可惜辣味過火.........口裡只食留有強強嘅辛辣味...........沒有其他.........浪費咗優質嘅牛肉

5) shigoku x 2 (@hk$38)
-嚟自us washington
-見到隔離枱叫........賣相好grand.........見價$$$$唔貴.........所以跟
-清爽,甜,食到海水味balance with輕微嘅金屬味

6) uni spiked tofu (waived)
-homemade tofu, dashi jelly, condiments
-原價hk$158
-有海膽,炸batter脆脆, 木魚絲同豆腐
-海膽喺清甜,1d劫味都無
-可惜全dish比較liquid,似飲緊湯花咁............連豆腐都好marginal"鯨"埋咁..........好水
-點解會唔洗$$$$............留番喺point 10講

7) norwegian pizza (hk$98)
-呢個喺黑板上..........女店員有介紹可以試吓
-面層個芝士很厚,焗到挺身鹹香........中層估唔到混有炸batter脆脆.........餅底唔厚,只喺邊位brown咗啫

8) sweet corn tempura (hk$78)
-mozzarella cheese, green tea sea salt
-呢個都喺女店員介紹
-佢個粟米甜,粟米味好濃郁...........中間夾有1/2溶嘅mozzarella芝士........撒以綠茶鹽
-味道不錯.........而且坊間都少有
-可以試吓

9) Teriyaki Chicken Tamago (hk$118)
-試埋女店員介紹嘅呢個蛋卷
-厚蛋,雖未有蛋汁,但唔乾,鬆...........帶微甜
-中間釀有日式燒汁雞肉..........+面頭嘅溫和松露sauce
-整體味道好豐富

10) caramel pudding (免費)
-我哋食咗咁多款嘢...........女店員埋嚟問我哋意見............呢d咁艱巨嘅工作留番比食友嚟答
-如實答晒之後 (包括話個海膽太水)..........店方就送上2杯焦糖布甸以表謝意
-並且無收到我哋彈嗰碟海膽
-呢個布甸好creamy..........gelatine之類落得剛好,唔重手...........甜度唔高

11) mentaiko pasta (hk$88)
-之後我同其他朋友再來weekend brunch慶生...........因為brunch menu dinner無得食............而且聽人讚,所以要試埋佢
-我1心為咗呢個明太子意粉而嚟
-穩陣d喺落單時要求意粉要煮得要al dente
-點知上枱後,我望落意粉少少粗大..............好軟身吓.............友人叉落去証實頗軟吓
-主角鍾意食軟身意粉...........所以如果佢like即喺我唔會like...........出嚟喺主角like..........我形容似港式意粉...........友人倆就覺得未至於差到似快餐店意粉
-個sauce類似mayonnaise撈明太子...........味道鹹鹹微鮮,喺ok的............只喺對我嚟講太軟啫
-男樓面in charge問我個意粉點..........我直接話比佢聽"very soft"...........佢即刻話叫廚房炒過碟..........我無引嘅話"it's ok"...........我哋互相磋咗1輪之後.............佢見我"淵'口"淵"面嘅衰樣..........堅持要再做1碟比我
-第2碟放低..........我睇個樣都唔會硬得去邊............的確只喺微微d d improve咗.............顏色淡d........味道果然淡過第1碟...........友人笑言唔想食第3碟.........所以叫我唔好ject佢............答番男in charge "improved"
-我唔明點解之前d人寫得............或者轉咗廚師..............如果唔喺無理由咁嘅貨色都叫得~~~it is a no to me
(1st)
(2nd)

12) tender ox tongue sandwich (hk$78)
-厚切牛脷,混有碎蛋沙律之類同埋芝士
-喺ok的

13) mini burger (hk$98)
-呢個喺全個brunch最好的
-入口好暖熱...........個patty好juicy,鬆...........裡面有mini鵝肝..........又有sauce
-滋味

14) apple mocktail x 2 (@hk$40)
-無試到友人........佢話帶點酸

 15) watermelon mocktail (hk$40)
-由男in charge親手炮製
-喺西瓜汁base.........混入青瓜,fresh mint, citrus, soda等
-薄荷味溫和,青和味很refreshing..........又有點果酸.......無過甜
-喺調得好飲嘅mocktail
-gd

16) mango crepe (送)
-原價hk$68
-本來好有期望........因好耐都無食過crepe類甜品
-不過切下中間好實.........其實無嘜理由.........入口喺每層雪糕物體小硬 (未至於冰感).......但呢個甜品.........喺我12:30pm 1嚟到已蓋好放喺室溫處.......到食佢時,都攤咗45 mins有多........不過餅底又正路質感喎.......解釋唔到
-整體not a gd piece


後記
1) 環境細小.........所以會坐得幾迫吓

2) dinner嘅水準都有點飄忽........但都總好過lunch.........食lunch嗰次.......我個位望住廚房出菜.......見到女waitress正打算捧住個dish (我睇唔到嗰碟喺咩) 拎比個客.......男in charge截住...............用叉挑起個底睇...........之後就面色不悅..........拎住碟嘢去廚房.........應該喺退貨~~~~~

我有點懷疑brunch個廚師同dinner唔同............因為brunch無得order dinner上嘅a la carte..........dinner亦無lunch menu

3) 不過我倒好欣賞男in charge對客人嘅承擔感.........做得唔好嘅菜唔收$$$$ (好多時餐廳都只會say sorry,話同廚房反映了事........worse d就死撐)..........賺都要賺得光明磊落........否則暗角打鑊~~~~

沒有留言:

張貼留言