2015年3月24日 星期二

The Pierside@西環 - 海鮮為主

The Pierside Lobster & Steak 

地址 : 西環堅尼地城爹核士街1B裕福大廈地舖
電話 : 2398 1838
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間























2 visits
feb 26 (thu) & mar 5 (thu), 15來......................共叫咗 :

1) 麵包 (免費)
-仲暖熱的

2) clams (hk$240)
-呢個喺special來的
-很大隻,大約有2x隻
-cook得剛好,沒有overcook.......以basil煮成嘅汁.........濃味中有蜆嘅鮮味........不過食多幾隻就覺得鹹咗些少...............配個意粉食就差唔多

3) seafood pasta (hk$268)
-呢個本來唔喺我嘅target.........因為無lobster roll........所以我諗咗好耐先叫呢個
-要求個意粉要煮硬d
-上枱時,隻碟好熱........亦有多款海鮮 (1/2隻龍蝦連鉗,大帶子,魷魚圈)舖面........完全睇唔到意粉........賣相好吸引
-個意粉好上色,亦炒得乾身...........入口texture好對辦........有彈性.........不過估唔到竟然會帶甜味..........反而鹹味唔太出...........配上呢個海鮮意粉度有點怪怪的..........我個人覺得海鮮應該要以鹹味幫手吊出個鮮味.............甜味反會適得其反........呢種味道有點熟悉.........但又講唔出似咩.........回到家我終於諗到似pad thai..........因為佢嘅粉先會帶甜
-所以食友笑說呢個喺豪華海鮮版嘅pad thai
-龍蝦雖沒有丁點鮮味......但肉質結實帶爽.......全部大致無overcook
-waitress有問我意見...............我坦白話比佢知甜味同海鮮意粉唔夾.................佢建議我下次可要求轉用garlic同olive oil炒

4) lobster roll (hk$150)
-butter bun, celery, chives with mango mayonnaise (仲有truffle同curry mayonnaise可以揀)
-食友提醒過以咁嘅價$$$$........當然唔可以expect有鮮味.........不過還是再去了個心願
-原來個roll最好味喺個bun.........幾暖熱.........熱力令佢個牛油味好出,好香
-除咗個龍蝦鉗之外........就喺芒果沙律..........味道豐富
-龍蝦鉗勝在肉質結實同爽口
-個炸薯條亦有水準,外脆挺........內軟

5) veggie set lunch (hk$108)
-友人食齋.........所以店方幫佢tailor made咗個set lunch.........亦無諗過佢咁均真.........收順咗d (normal set lunch hk$128)
-waiter亦好細心.........問友人食齋戒到去咩地步
-牛油包入口仲暖熱的
-個mushroom意粉我沒試到
-個雪糕喺movenpick........無諗過會端上1兜簡單嘅topping (oreo碎, cornflakes, chocolate chips, 7彩米糖) 同sauce (strawberry, chocolate) 比你自己+........有得食有得玩..........大人細路都開心........呢part幾有驚喜


後記
1) 店內環境 

2) 第1次來very early dinner.......我差唔多食完先來1枱客..........所以waiter同waitress都比較free.........好客氣咁每道菜都問我意見........我都老實咁講比佢聽我嘅個人意見

2 則留言:

  1. 佢地主菜ok喎,不過甜品咁求其既

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以用上movenpick.........兼比兜topping同sauce自己+……有得玩吓

      刪除