2015年3月18日 星期三

那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅VAN - The Midnight After


feb 22, 2015 (sun) 喺友人屋企睇

改編自同名暢銷小說,《那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅VAN》是一個以懸疑驚慄手法包裝,透過一台通宵小巴與十七位乘客的經歷,來刻劃現代香港社會的故事,探討末世環境下的人性愛情、因果宿命、核能環保等問題。如果世界人口消失於一旦,作為現代都市人的我們,是否真的能夠應付「求生」這學問?為了重拾昔日生活,回到正常世界,你又願意作多大犧牲?闊別十年,陳果再導長片,帶領一眾年輕演員黃又南、文詠珊、徐天佑以及重量級演員任達華、惠英紅、林雪等,一同坐上這輛開往大埔的紅Van。讓我們回到原點,以最本土的人物和場景,說最曲折離奇的故事-因為,最極致的恐怖從來不是外星鬼怪,而是你我熟悉的都市,如今居然變得陌生。
導演 : 陳果


後記
本片喺2014年4月嘅出品.........大伙人1齊睇.............只有1個人睇過............初段以為喺鬼片.............友人話唔喺............睇落去啦!

論故事情節,表達手法,真喺唔似港產片.............我覺得幾有西片feel..............但友人就話好日片feel...........出現mask+保護巿人就幾似20世紀少年嘅朋友feel.............綜合友人所講 "作者包含咗漂流教室,福島事件,蒼蠅王,20世紀少年,再+香港特色混埋1齊"

因為個結局比較馬虎..............好多唔明嘅情節都無解釋/交待...............我嘅疑問喺是否架紅van因為大爆炸進入咗第2個時空 (蟲洞)?..............d mask人又喺何方神聖?.............將亞janice man塑造得咁詭異..............又有咩玄機?.............最尾架van仔又即喺咪已走得番去本來個時空?

上網search話會有續集.......期待可complete番成個picture出嚟...............除咗個結尾外.............我覺得幾好睇............1直吸住你睇埋落去............但亦有友人唔多欣賞呢套戲

最近友人話原本嘅天空小說出咗個fact chapter............去解釋番中間嘅謎團.............等我有時間search嚟睇吓先

沒有留言:

張貼留言