2015年3月16日 星期一

生日慶生局

feb 22, 15 (sun)................來友人家裡慶生.............除咗喺屏山買咗個細盆菜外.............我哋仲有灼大蝦,自家製糕點,炒糯米飯,mango mousse cake
 (甜品友人整嘅杏仁曲奇)

(我帶去嘅足料原味蘿蔔糕同芋頭糕.............當然唔喺我整啦............喺人哋送比我嘅homemade貨.............不過由我嚟煎.............佢哋見到我煎糕嘅手法就話我唔識煎..............再比人串3年班都識煎糕啦!............頂你鴉!!............你只可以話我煎得唔夠efficient啫)

(甜品友人整嘅馬蹄糕.........好清甜又小彈,又爽...........要叫友人教我整先)
(煎咗好味過凍食)

(購自m&s)

(購自元朗街巿)

(因為友人嘅鑊太細,要分開3個batch炒............不過我都喺鍾意強記美食嗰款蒸糯米飯)

(購自屏山嘅細盆菜............因為有生炒糯米飯............所以食唔晒)

(甜品友人整嘅流心mango mousse cake)

後記
1) 其實友人仲送咗佢親戚整嘅年糕比我.............幾日後我煎嚟食...............甜度可-番些少.........煎時唔易痴埋1齊............好食呀............我比較鍾意食蛋............所以煎到好滑蛋年糕feel............XDD

之後聽同事講............布袋澳有檔好出名賣年糕的..........上網check好似叫6嬸............又話喺d商場舖位有得賣...........下年要搵嚟試吓先


沒有留言:

張貼留言