2015年3月10日 星期二

勤記粉麵廠@soho - 粉麵專門店

勤記粉麵廠

地址 : 上環卑利街15號
電話 : n/a
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間


















無聊嘅我平時閒逛soho時都會見過呢間舊式麵舖...............聽講喺好出名嘅自家製粉麵店.............feb 18, 15 (wed)放早................突然又醒唔起喺邊條街..............喺嘉咸街行咗1次唔見.............中環之友真喺掂............1問就up到喺卑利街..............來試吓....................買咗 :

1) 全蛋瑤柱蝦子麵 (hk$29.5)
-每斤hk$68........我買咗5個守門口.............好過食即食麵啦!
-我嘅廚藝咁精湛...............緊喺齋淥熟佢當撈麵............+幾粒墨魚丸 (藏咗喺麵下) 食啦.............XDD
-個麵都有微鮮味............麵質都微彈.............下次再淥短d時間先
-淥完後d水內...............蝦籽無嘜甩到落去 (上次喺西營盤有x買嘅頂級蝦籽麵淥完後就甩咗好多蝦籽喺個水度)

2) 掛麵 (hk$10)
-每扎hk$10
-8卦嘅我問呢d咩嚟同點煮..............店主好健談............教埋我用咩煮麵湯 (用紹菜/黃芽白+鹹蛋+陽光豆豉+雞精)..............我聽見個組合咁奇異,塊面都打咗好多????.............佢都feel到.............所以佢叫我消化吓先.............hahahaha
-1扎都煮到3碗麵
-我用咗好多黃芽白煲咗個湯(1/2 hr)............+咗中芹,1隻鹹蛋同鹽.............無+雞精同豆豉..............都花功夫 (對我嚟講)...........要格番d渣出嚟,顏碎個蛋黃............至用個湯嚟煮麵
-亞哥教麵湯滾咗放落去.............再滾起就可熄火..............不過我試過d麵中間仲喺生生哋..........所以我喺煮多1陣
-我無嘜比料........只喺醃咗少少肉咋...........好清寡吓
-d麵好滑身............有厚度,都ok
-下次我要買d雲吞,菜之類放入去............咁會豐富好多


後記
1) 很傳統嘅麵箱

2) 佢仲有好多粉麵賣............有d濕貨河粉............可下次問吓佢點煮


3 則留言: