2015年3月28日 星期六

J-Point Cafe@旺角 - 人終歸總要q1次

J-Point Cafe

地址 : 旺角煙廠街9號興發商業大廈404室
電話 : 2374 2375
website : www.j-point.com.hk
消費 : hk$220/head (ie total hk$660)
純個人評價 : fair (以大嬸年紀因素計)/ good (以年青人因素計)


















mar 5, 15 (thu).............3人來dinner.........叫咗 :

1) 甜睡的小熊家族 (hk$288)
-最好book位時reserve埋
-2人份量
-有無添+雜菜湯, 是日精選焗肉, 日式咖喱飯, 雞蛋薯仔沙律, 日式可樂餅, 法式西多士 (小熊版)配肉桂蘋果, 2杯$34飲品
-我見食友喺fb post............好可愛............我都好想呢把年紀...........堂堂正正去食吓兒童餐
-蛋皮下喺幾隻雞翼..............小bear頭喺薯仔沙律同吉列肉餅..........火腿蝴蝶結............界花腸仔........車厘茄..........生菜底
-後來攞咗menu細睇............搵唔到咩咖喱飯.............最後友人去洗手間先發現人哋嘅小熊家族餐喺有兜咖喱汁跟埋
-個西多士同樣得個cute字..........我只食咗佢1隻耳仔............hahaha.............1來實在太飽
-全部唔熱............除咗個湯...........呢個好足料,味道住家,好味..............當然啦............攪造形都要時間架嘛..........所以可以想像到平凡嘅食材...........喺室溫下可以有幾好食.............不過份量就真喺好夠
-每個成人兒童餐都會送即影即有相1張...........喺室內仲用閃光燈............於是爆晒光~~~~
 (熱紫心番薯特飲 x 2, @+hk$4)

2) 親子時光 (hk$298)
-最好book位時reserve埋
-2人份量
-有無添+雜菜湯, 日本農場雞蛋製溏心蛋, 蟹柳沙律, 吉列炸墨魚丸, 冷蕎麥麵, 即焗雞翼 (sorry,無影到相), 2杯$34飲品
-賣相好動物 (大雞,小雞,甲蟲)同花卉
-食材都喺平凡嘢,蟹柳沙律,墨魚丸,獅子狗卷,蛋,火腿,腸仔等
-喺隻溏心蛋嘅蛋黃幾橙紅色,亦流,不錯
-因為得3個人.............所以放棄咗1杯飲品
-底下嗰盤喺全冷麵...........但汁都無兜............我好肯定佢漏咗比我.........於是送回1兜蔥花醬汁
-呢個成人兒童餐都喺會送即影即有相1張...........又用閃光燈............於是又爆晒光~~~~
(熱胚芽奶茶)

後記
1) 店內環境
(好多board games)
(好多漫畫書)

2) 以食材嚟睇..............收費當然貴啦...........但喺呢d擺明喺手工同時間$$$$..............真喺食cuty同kawaii咋............味道唔難食............但1定唔喺好食..............當中服務有好surprise我嘅地方...........兜雞翼喺屬於邊個餐架?..............佢stunt咗答唔出..............問佢枱上個餐叫咩名 (我忘記咗又懶無去揭menu)............o晒嘴答唔出喺親子時光..............咖喱sauce又漏咗...........竟然無take away盒比食客打包 (3個人食4人餐.........我預咗要打包)等等...........都好難逐1 mention

3) 因為gathering時間改了又改...............所以我放棄無去公司好遲通知嘅annual dinner (6星級酒店兼有幾舊水超巿禮券)..............呢度水準唔高.............服務水平更stunning.............不過serve我呢d煩友亞豬媽..............我相信佢都同樣覺得我好stunning............hahahaha

4) 叫做滿足咗好童真嘅心願............亦明白呢d啱口靚妹嚟嘅地方 (絶9成以上都喺<20頭).............唔喺我哋呢d上咗年紀嘅大嬸嚟~~~~~所以去1次就夠...........之後友人whatsapp叫我下次要去食好嘢...........我唯有sa lump..............."ok, my fault this time........my apology.............lesson learnt".............多謝友人們接受我嘅道歉!............XDD

5) 其實我都出席咗1/2場annual dinner...........竹戰完.........飲埋wine tasting先嚟食兒童餐
 (呢d中國釀製嘅紅酒唔掂)




沒有留言:

張貼留言