2015年3月4日 星期三

ARGO - 救參任務


 feb 13, 2015 (fri) 睇碟

《ARGO – 救參任務》由《狂盜之城》、《驕陽似我》奧斯卡得主ben afflick自導自演,《油激暗戰》金像男星佐治古尼、《各位觀眾,晚安》奧斯卡提名監製格蘭特軒斯洛夫及ben afflick聯合監製。

1979年11月4日,伊朗的伊斯蘭革命正鬧得沸騰,激進分子衝擊駐德克蘭的美國領使館,並帶走52名美國人質。在混亂當中,六名美國人成功逃脫,並得到加拿大領使的庇護。但激進分子找出、並殺害這六名美國人只是時間問題,中情局營救專家東尼曼迪斯 (ben afflick) 設計出一個驚險的計劃讓他們安全徹離。這個營救行動巧妙得只可能在電影中發生。

導演 : Ben Affleck


後記
本片喺2012年11月嘅出品.........呢套片當年攞咗3個oscar奬..........之前喺飛機上都有呢套戲睇............不過無字幕,所以放棄咗

雖然唔喺硬取...........純智取救番6個美國人回國..............到execution嗰part都幾緊張............難得base on真人真事,故事性同緊湊度都能顯現到出嚟

沒有留言:

張貼留言