2013年5月7日 星期二

Assaggio Trattoria Italiana@尖沙咀 - 食物滿意,但唔認同最低消費


地址 : 尖沙咀彌敦道118號Mira Mall 2樓
電話 : 2315 5399
website : www.assaggio.hk
消費 : $357/head (ie total $1,070)
最低消費 : $250/head..........適用於thu-sun+假期前夕嘅mon-wed
純個人評價 : good(唔計有最低消費安排)


2nd visit
食友們大力讚好下............apr 30, 13.............3人來dinner..........叫咗 :

1) bread basket (免費)
-先來1兜麵包,不過暖都唔暖吓
-幸好可以自斟橄欖油同黑醋




2) catina riff terra alpina igt (pinot grigio) (hk$350)
-產地: alto adige
-我同友人都喜歡白酒多d........餐廳有4款白酒...........侍應介紹咗佢哋嘅分別之後.........見我喺2隻酒之間唔知點取捨............索性建議2款都比我試飲先決定...........very gd service
-個人喜好都好鍾意fruity1d..........另外嗰枝就微dry身
-友人好豪咁話叫1枝啦
-最後我都飲咗應該有1/2枝..........我嘅上限~~~~



3) quattro formaggi (hk$150)
-fontina, gorgonzola, taleggio, parmesan
-總結友人們上次讚好的,揀咗呢款pizza
-簡簡單單得4款芝士,在餅上已全溶掉...........誰也分不了誰
-很熱燙,薄批,唔喺餅乾style,似naan bread嗰款
-界開後,芝士緊緊痴住餅底,向2邊spread
-香氣可口,不過要趁熱食,掌握最美味嘅時刻
-唯獨伴以辣油,就怪咗少少,友人反而叫侍應+黑胡椒比佢更合口味



4) white wine clams (hk$200)
-呢個喺off menu
-因為有最低消費要求............我哋又唔喺大食之人.............所以都要策略性叫吓d貴價唔飽嘅菜色
-侍應介紹d chef's special...........揀來呢個
-同平時食到嘅白酒煮蜆有d唔同
-伴以4塊撒咗紅辣椒同香草碎嘅麵包,麵包雖不熱,但烘到好鬆化,又惹味,不過要小心d紅辣椒碎,友人就比佢搶喉"續"親
-蜆都幾多,無欺場,唔會有殼無肉
-肉雖然未喺煮到剛剛熟嘅程,唔嫩滑,但1定唔算overcook...........所以呢點有進步空間
-因為個broth好夠味,所以d蜆特別鮮美
-而我哋就用個少鹹嘅broth浸麵包食



5) lasagne di carne al forno (hk$130)

-traditional baked pasta with parmesan and meat ragu
-都喺跟食友們話好而叫的
-個大pasta唔會好腍,質感對辦,不過近邊位就焗得乾咗少少
-肉味濃得嚟唔會濕到成pat嘢咁,所以比坊間食到嘅sturdy
-喺有水準嘅lasagna



6) tiramisu (hk$60)

-classic italian dessert with mascarpone and coffee
-佢嘅masarpone比坊間嘅rich同creamy
-不過始終無嘜酒味,未喺我杯茶,而且同之後嘅甜品比..............大大的比下去



7) coppa assaggio (hk$80)
-combination of hazelnut ice cream, mousse, espresso jelly
-得到食友們1致讚好.........我點可以miss呀~~~~
-雪糕很棒子味,都滑,又有棒子mousse,好果仁香味,+上有咖啡味啫喱,仲有少少caramelized糖片,甜度又唔高,個味道組合好豐富




後記

1) 原來同友人倆已成年無見...........或者下次再有假釋機會時再約佢哋先

2) 佢嘅水準穩定...........起碼我跟住食友們話好的叫,都無失手.............服務都殷勤............又有得試完酒先order

3) 埋單時,侍應問我有無hsbc信用咭(唔記得是否要白金咭)...........因有discount...........初時諗只會marginal meet到最低消費 (ie hk$250/人)..........所以無帶...........咁啱2位友人又無喎............白白蝕咗~~~~

4) 不過我對佢嘅最低消費安排很有意見.........食友們3月份嚟食都無呢個條件.........有點濫設同濫set............由thu-sun都apply.........1星期得7日.........但有4晚要最低消費...........並且公眾假期及其前夕嘅mon-wed都要收最低消費喎..........太多了............而且佢嘅menu大部份嘅菜色都喺$100中/dish..........1個pizza/pasta+ 杯飲品,+埋1先緊緊過到hk$250/人.............但1般香港人1個人根本食唔到咁多嘢..........所以呢個人均消費條件喺harsh嘅..........要hit到hk$250/人...........唯有要叫酒呀.............同佢嘅chef special...........我覺得你將利潤保障完全轉嫁消費者唔合理...........迫個客食d未必唔啱食嘅chef special............又或者個客迫住要叫夠數而食壞肚皮/浪費食物...........又或者個客要眼白白豪/蝕比你

喺我嘅求真精神下..........我特別致電灣仔branch嘅assaggio.........灣仔branch就只得fri+sat先設最低消費 ..........不過灣仔branch嘅玩法就複雜/flexible d...........fri, sat每晚各分2個時段(每時段2 hrs)...........如可以喺時段內交枱...........就無最低消費...........如果唔想受時間限制............就收hk$300/人嘅最低消費

5 則留言:

  1. 係咪好過Motorino百倍呀

    回覆刪除
  2. $250真係難meet喎, 真係要order酒先得... 同埋上次佢都有講hsbc白金卡的優惠, 但當時仲未開始program, 所以我冇寫到, 估唔到就咁蝕俾佢...

    回覆刪除
  3. 雖然d食物好attractive,但始終最低消費$250好貴!
    White Wine Clams太正了,但要$200,我會揀日本菜清酒煮蜆~

    回覆刪除
  4. 開埋酒添喎, 咁好興致

    回覆刪除
  5. Need to order wine to meet the min. charge. The food is comfort food and not the very delicate food to meet with min. charge.

    回覆刪除