2013年5月18日 星期六

removal notice

我已經受夠yahoo blog..........因為由aug 2012開始..............佢經常detect到我有好多疑似商業元素嘅字眼.............常常block我嘅飲食articles

關於您就公開網誌無法顯示的問題,我們明白您可能遇到的困擾,經系統檢測,由於閣下的相關文章有違規的情況,文章內包含商業用途的內容,如:「產品目錄」、「貨品資料」、「照片」、「價錢」、「訂購資料」、或各種「聯絡方法」以作傾銷、提供優惠或服務預約的銷售資訊等。故此,當系統自動偵測出相關內容後,有關文章便被作出隱藏,於未登入的狀態下無法顯示。

我們建議您可先把文章內有關的商業內容移除,待您移除完畢,系統便會於更新時重啟相關文章,假若您已刪除有關違規內容,並等候數天後該些文章仍未能正常顯示,請您回覆本函與我們聯絡,以便我們為您跟進。


但後來佢唔敢再出呢段standard嘅回覆............改成好neutral的


關於您的問題,目前我們已協助修復該異常狀況,請您放心並再次嘗試。

我們會繼續緊密監察各系統,以確保系統運作正常及提供更完善優質服務予各用戶。



若日後您在使用雅虎服務時遇上任何問題,請您再次來信並詳細說明有關情況,我們很樂意為您服務。



多謝您對雅虎服務的支持。
現在每個星期總會比佢block最少1次講飲食嘅blog..............當然講電影,旅遊嗰d無事啦....................report比yahoo customer service之後,佢都好快release番比我...........可惜最慘喺近來release完之後...........又會突然再block過...........再番block嘅case佢會攪好耐............要我再send email炳佢..............都要攪多2-3日..........真喺好倦...........無力氣要咁追法

現改咗去blogspot............有興趣...........請移玉手...............轉去呢度............我喺blogspot都要適應吓.............唔好意思~~~~
http://ordinaryjj.blogspot.hk/


3 則留言:

  1. 我都係追隨者

    回覆刪除
  2. 我享blogspot都有個account做backup,隨時預yahoo執粒。

    回覆刪除
  3. 我有google+, 想subscribe你的blogger但揾唔到個button
    想留言但又揾唔到地方。

    我支持blogger (即blogspot架)

    回覆刪除