2013年4月5日 星期五

挪威+瑞典/ day 9 - mar 10, 2013

day 9行程 - mar 10, 2013


早餐

今朝要玩雪狗拉車..........所以昨晚已買好麵包..........+d現成snack就算


mushers joy


booked via : abisko dogsled
電話 : 46 70 230 5392 (morgan)/ 46 70 524 5940 (lina)
website :
www.abiskodogsled.com
收費 : sek1,450/ head
開始時間 : 8.45am
集合地點 : abisko stf mountain station lobby
包括 : warm clothing
喺lobby位著好晒衫之後...........就行過去abisko touriststation火車站............已見到d狗狗已縛晒喺度


先比個briefing我哋...........教我哋架車點控制 (brake同balance)

同埋萬1跌低咗.............就要死命握住架車...........唔可以放手+大聲呼叫............因為d狗喺competitive dogs...........鬥心好強..........好有機會拖住架吉車............繼續向前跑咗去唔理你...........大多數時間都要靠自己嘅感覺去保持個平衡

無諗過要幫手拖實隻狗


同佢套上狗帶啦

卡上架車前嘅繩啦

最後就喺要拉實佢哋..........唔好比佢哋跑走...........所以都幾用力,因為d狗會郁嚟郁去............過程中.............男叫我哋嘅指令.........都幾惡死..........女的就cool.............所以都唔多like佢哋2個

每人1架車...........有3隻狗拉我架車...........全場嘅狗都不停呼叫...........好嘈...........佢哋好似口角緊............你1句佢1句互窒咁............我呢組由個男人帶...........共有4個members............要keep住隊形咁跑..........同前面嘅安全距離要有10m

我呢3隻狗裡面有2隻好有heart...........其中1隻最癲.........我雙腳dup停佢哋..............呢隻仲會向前chok,示意佢要跑............當我剎停佢哋時...........佢哋就會拎轉頭望住我..............露出好無奈/無癮嘅眼神...........就算我無養過竉物...........都feel到佢哋問我............."你做咩唔比我跑呀?"...........我成日要出力勒住佢哋...........好倦

個路段..........很多時2邊都有樹..........唔多平坦...........好多時跑道2邊會有d小斜............佢哋有時會跑到令你撞埋樹枝.........你就要拎側個身............有次佢自己避咗舊"突"嚟嘅石頭..........我就成車剷埋佢..............帶你上小斜等等..............我唔喺好master到個平衡..............於是我慘比佢哋拋低咗3次...........我瞓低咗仲要被佢哋拖行..........有次我甩咗手.........要跑前追番佢哋先上番架車

嚴格嚟講,呢3隻狗唔跑時都幾乖.........幾嗲人.........最癲嗰隻鍾意你企佢身邊,摸住佢...........佢又間唔中岳高頭望吓你............佢就會相對安靜


好彩被拖行嘅時間..........雪地上無硬物/狗屎 (d狗會1路跑1路勃勃朝架嘛).............只喺塊面做咗snow scrub............所以塊面好凍好赤........玩完仲要幫手除番晒d帶...........交番隻狗比佢..........我手腳比較慢.........只喺除到1隻............真喺想知喺norway/ finland玩雪狗拉車洗唔洗做咁多嘢~~~~

玩完2 hrs嘅拉車...........我倦嘅程度好似比人打咗1鑊金咁~~~~身心受到極大嘅沖擊~~~~頸嘅肌肉好似有少少拉傷............之後我用暖包熱敷番條頸..........先舒緩到..........全身都痛咗2日先無嘢............frankly,無諗過呢個喺高危活動.............i dont find it interesting at all...................或者坐喺度玩會重心低好多................會安全d


abisko stf mountain station


呢間又喺酒店,又喺民宿,又喺apartment............佢由呢3樣嘢組成...........都幾複雜吓 :
(i) main building (check in嗰座)就喺酒店..........每間房好似正常酒店咁,有自己toilet同浴室..........房數唔多..........呢座最多嘢


有shop


餐廳

bar,客廳等.............喺呢d common area先有得上wifi

(ii) keron嗰座 (即我哋住嗰座).............就喺民宿


要共用toilet

浴室

廚房



(iii) house.............喺keron嗰座嘅後面..........好似都有成1x間獨立屋

反而喺呢度見到幾多香港人..............不過只同住喺我間房附近嘅女仔吹過吓水..............我都覺得abisko touriststation呢度嘅周圍環境幾啱睇極光............因為除咗呢座building外............真喺4處得山山草草...........無嘜燈............座building自己晚上嘅光度教到好有情調

可以唔洗join d咩極光團

abisko national park
有個abisko national park office

周圍環境



火車河

因為知道有promotion火車day pass票..........sek100/張............反正晏晝喺abisko無嘢好做...........所以又出去narvik............去食個early dinner兼睇火車上嘅風景...........聽講話呢程(narvik <--> abisko touriststation)都靚

今日sun.............要2:05pm先有班火車出narvik

今次無行李,可以2手fing fing咁出去.........只喺個body有d散咗啫............今日天色比較暗,d景相對無咁震撼............最勁就喺呢個深谷view..............真喺深到有d假咁

又到咗narvik (eta 3:35pm..........坐咗1.5 hrs)

見到架用嚟運iron ore嘅車卡


食完dinner之後................就坐番昨晚嗰班車離開narvik (etd 6:46pm)...........返到abisko turiststation (eta 8:29pm) 當然黑晒啦



early dinner

























名稱 : amalia
地址 : Dronningensgate 45, Narvik 8514, Norway (即war museum旁條樓梯上)
電話 : 47 76 94 7650
website : n/a
收費 : nok358/ head (ie total nok716)
整體評價 : good

我哋跟埋嗰日喺narvik酒店嘅女仔介紹..............食埋呢間.............雖然食葡國嘢,但個menu選擇好少...........得1款魚湯,5款牛,2款魚同是日甜品啫...........最為港人熟悉嘅葡國雞,非洲雞,海鮮燴,葡式炒蜆全部都無

1) tap water (免費)
-成jar好豪咁任你斟

2) bacalhau espiritual (nok239)😋
-因為無英文menu,個waitress好耐心同詳細解釋每道菜,仲有埋佢嘅誠意推介添
-我留意到呢邊嘅餐廳,如果你問佢哋推介..........佢哋會好明確講你知佢哋個人嘅favorite...........唔會好似喺香港咁話..........."我哋全部都好食"............"睇吓你鍾意食咩啦"...........比埋呢d咁行嘅答案
-有2大件魚,魚肉咁厚身,當然meaty,肉質juicy,少結實
-亦有好豐富嘅配料,有番茄,紅蘿蔔,2全件薯仔,有crispy麵包等,所以都令到塊魚好夠味
-喺1道好充實嘅菜色
-因為要清碟牛,所以打包咗1/2碟返民宿,諗住今晚食埋佢

3) bife pimenta peppersteik (nok279)😋
-見佢個牛menu咁強,1場嚟到,所以再叫多個main course
-waitress又介紹食呢款牛,問咗喺牛嘅肋骨側嘅部位
-叫了medium,揀咗跟oven bake potato (另1option喺creamy potato)因為會用煙肉包住,香港好少呢個做法
-2大件牛,中間粉紅,如果生多少少就更好
-有肉質,juicy,唔會軟腍嗰隻
-牛味溫和,都唔錯

4) dagens dessert 1 (nok99)
-是日甜品有2款,waitress介紹叫brother's cake.........因為喺waitress嘅brother整嘅
-個presentation好靚呀
-喺原味cream,奶嘅味
-反而個berry sauce味道過甜,同有點假,唔落仲好
-甜度不算高,很soft,好濕潤嘅mousse質感

5) dagens dessert 2 (nok99)😋
-食完發現甜胃仲有空間😜..........所以再叫埋waitress整嗰款嚟試
-喺1個朱古力mousse
-可能個waitress都好奇怪,魚就要打包,甜品就可以叫完又叫😆
-呢個喺徹頭尾嘅朱古力,好濃好濃嘅朱古力味
-質感同上面嘅甜品1樣
-好滿足...........飽飽


餐廳環境


自由人睇極光

今晚我哋都有行出去我哋keron building後等極光............無join咩團.............不過大約11pm就收隊.............因為咁多晚做nite"食蕉"咁追極光法.............真喺累積到好倦............而且喺kirkenes同tromso都睇到滿意嘅極光.............+上今早身體受到摧殘 (下晝又出咗去narvik無去眠1眠).............真喺支持唔住.............要去瞓

原來今晚~12:00 midnite.............喺旅館外都已經睇到不錯極光.............友人比尖叫興奮聲嘈醒...........我就咩都聽唔到.................💤💤💤..............真喺有d可惜,如果睇到埋..............就3個極光點(kirkenes, tromso, abisko)都睇均.............有得比較吓..............不過我都知道做人要知足.............能夠睇到2次令人印象深刻嘅極光.............已超達標了...........不能太貪心~~~~

* 今日開心指數 : 💕💕💕(3/10...........全個trip嘅低點呀~~~~)

3 則留言:

  1. 妳唔講, 都估唔到狗拖車咁危險喎~~~

    回覆刪除
  2. I don't think I will try, after knowing your experience. By the way, I love how you personify the dogs haha.

    回覆刪除
  3. Brownies好味呀~~thanks

    回覆刪除