2013年4月4日 星期四

挪威+瑞典/ day 8 - mar 09, 2013

day 8行程 - mar 09, 2013


坐巴士#100去narvik

今日check out咗之後..........因為有行李兼外面落緊雪............選擇坐的士去巴士#100站 (即喺tromso tourist information背面)............短短6 mins的士車程............多謝nok121...........真喺抵到無朋友 (曲)...........hahaha

由tromso去narvik喺長途車.............要坐4.25hrs.............每日得2班 (10am或4pm)............車費高到你唔信😲...........多謝nok370/人............我成日都覺得佢d交通費勁過去搶..............呢程巴士............荷包好似比人洗劫再洗劫............真傷!!!😭


上車後............要揀左邊坐 (即非司機嗰邊)..........因為我發現左邊大多數嘅風景靚d............我哋離開tromso (etd 10am).............上車時已落緊雪

越落越大............要落咗1/2 hrs有多先開始停............之後放晴

無幾耐.............又再落過雪

好彩都快停............以我喺tromso短短嘅2日幾.............見識佢嘅天氣變化非常喜怒無常.............成日都天陰陰...........如揀tromso睇極光.........多留幾晚就穩陣d

之後天氣都穩定,出住陽光.............沿途d風景好靚..........我影咗幾100張相😎............咁個車費先叫做抵番d咋.............如果天氣唔好..........真喺3失($$$$+景+氣溫)~~~~~

中途會停1個中途站比大家去吓洗手間/買吓嘢飲

之後有2個年青軍人上車...........我快速影咗佢哋嘅側面

全程.........尤其後段............我講得最多就喺............."痴......線..........痴線"同"好靚呀"😝.............唔信,你自己睇吓............呢段車程有景...........如碰上藍天白雲.........值得1推再推呀~~~







早餐
今日又check out又坐早車..............所以早餐就好隨意.............喺車上食之前喺超巿買咗嘅薯片同brownie就算


narvik火車站

到narvik (eta 2:15pm...........坐咗4.25 hrs)..............停車嘅地方就喺narvik火車站............好方便

車站內嘅售票機壞咗

所以上火車先買票...........今日喺sat...........去abisko touriststation站嘅schedule

要6:46pm先有車..............所以我哋有成4 hrs喺narvik.............先擺個行李入locker............我呢個size要nok30

喺火車站有narvik嘅town map提供..............研究吓有咩attraction比我哋hea 4 hrs



narvikfjellet ski centre & cable car

好..........鎖定去cable car...............睇住地圖..........中吓中吓亂咁搵

d街坊真喺好nice...........我哋揸住地圖行到去roundabout附近.............有架私家車喺roundabout行緊.........司機同我哋舉舉手...........我以為佢同我哋say hi..........禮貌上我咪又同佢舉番手囉.............點知佢就停車倒後............問我哋想搵去邊..........要否幫手..........粗略話咗個方向比我哋知

行到咁上下又要再問街坊...........咁啱佢哋都去嗰個方向喎..........可以跟住佢哋行.............都小遠,要上吓斜............原來narvik university有個中國留學生.........所以佢哋識用普通話講"你好"

不過坐cable car去山頂要nok150 (唔sure1程定來回)..............所以我哋放棄無坐...........改為睇人滑吓雪,佢哋點坐吊兜算了

街坊嘅滑雪技術都好勁...........佢哋可以喺town內用淨雪橇/snowboard當單車咁代步...........繞過我身邊落斜👏

又到搵食時間..........近近哋,諗住入去對面酒店best western hotell narvik............點知d餐廳落咗場.............我哋問個reception女仔有咩介紹..........佢好詳細咁推介咗2間喺main street嘅餐廳..........gd gd gd


war museum

行吓行吓,就會經過war museum.............我哋目標不在此...........格離先喺.........所以喺外面影過相便算去咗😜


late lunch

























名稱 : bella napoli
地址 : Kongens gate 42, 8514 Narvik, Norway (1f樓上舖)
電話 : 47 76 94 2940
營業時間 : 1.00pm開始
website : n/a
收費 : nok88/ head (ie total nok176)
整體評價 : fair😑與good😊之間

我哋跟酒店個女仔介紹..............搵到嚟

1) napoli (nok120)
-先巡視現場1週.............最多人食喺pizza...........所以都要叫番個
-size只得中同大
-當然叫咗中啦..........都好大個吓
-材料有ham, steak, minced beef, pineapple, onion, paprika, pepperoni
-可能食慣香港嘅意大利薄批,佢唔算好薄,所以唔會脆到似餅乾..........可能napoli喺咁嘅style,我自己就未去過napoli
-熱辣辣,味道好過上次喺kirkenes嗰間先

2) coke x 2 (@nok28)
-食pizza,所以飲可樂啦

餐廳環境
-我哋有時間,可以慢慢坐.............睇埋個太陽落山


narvik storesenter

見到個store centre (即shopping mall)

入去睇吓先...........佢哋都好識把握機會做marketing............轉門都利用埋做advertising

我哋買d麵包夜d食..........預埋明日早餐...........買2送1............叫做抵d...........3個包共nok42


narvik閒蕩

我哋再喺餐廳附近行下先去火車站.................1路上都幾多bank/ atm...........好似驚你唔夠$$$$洗咁..........而且個town嘅配套都好齊........有3個shopping malls,戲院,bowling場,有sea safari等............d屋都好新淨..........有d都幾靚...........所以呢個town應該幾有$$$$.............呢度寧靜得嚟又有人氣...........值得留喺度住輕鬆吓............我都幾鍾意narvik呢個town


narvik tourist information

地址 : Stasjonsveien 1, N-8515 Narvik, Norway
電話 : 47 76 96 5600
email : post@destinationnarvik.com
website : www.destinationnarvik.com

想explore更多narvik資料............當然上佢個tourist information website啦............個office就喺火車站度............可能要weekday先有人on duty


坐火車

火車由narvik(挪威)總站

去lulea(瑞典)為終站.............中間都停唔少站..........而我哋會喺中途嘅abisko turiststation站(瑞典)落車.............車卡到咗之後,我哋又放低件行李喺路口

因為車卡做緊清潔未上得..............我就走上前面睇嘢...............真喺大開眼界呀...................原來呢個喺淨車卡

火車頭宜家先駛埋嚟

有個工作人員已standby............企咗喺個lup位中間

都幾危險喎...........之後再駁埋佢

完成

由narvik站離開 (etd 6:46pm)

原來佢哋宜家做緊promotion..............1日來回narvik站同abisko ostra站之間嘅day pass喺sek100/張.............正常呢程應該要sek135/人............喺車上比$$$$叔叔時傾傾吓............佢知道我哋之後要去kiruna............就教我哋上網買票 (www.sj.se)............會平好多..........原來喺有early bird price...........3日前買喺最平............要比個讚亞叔叔呀👍...........咁夜緊喺無景睇啦

去到abisko touriststation站 (eta 8:29pm...........坐咗近2 hrs)...............個車站好似個起喺荒山野嶺嘅公厠咁 (原來喺national park範圍內).............車站好isolated...........周圍黑mount mount,只得d草...........1齊落車有1 group uncles, aunties.........我相信大家都喺去同1個地點..........佢哋似乎識路...........所以開咗小電筒後.........就跟實佢哋...........相都唔敢影~~~~


住宿情況



















名稱 : abisko stf mountain station
地址 : 981 07, Abisko, Sweden
電話 : 46 98 04 0200
入住時段 : 共2晚 (無早餐)
設施 : main building先有free wifi.............share toilet, share bathroom, share kitchen..............風筒要返番酒店main building嗰邊借
總收費 : sek1,680/ 2晚房$$$$ (竟然唔包床冚,枕頭袋,毛巾)
booked via : direct with the abisko stf mountain station

明天慢慢先介紹呢間酒店/旅館

view


點樣去
以下嘅相都喺第2日先補影番...........由abisko turiststation站落咗車開始..............之後向右前行

喺呢個欄口出..........向右前行

之後彎右落斜

向前行直至見到呢個橋底................前行穿過去

過馬路.............前行

上斜.............喺2間屋仔之間行向前行

前面左邊啡色呢座就喺


* 今日開心指數 : 💕💕💕💕💕💕💕💕💕(9/10)

3 則留言:

  1. 讚!
    我超愛 swedish lappland~

    回覆刪除
  2. 美麗的雪景~~
    當地人大部份都友善嗎?

    回覆刪除
  3. 點解唔滑下雪呀?

    回覆刪除