2013年4月12日 星期五

挪威+瑞典/ day 16 - mar 17, 2013

day 16行程 (last day) - mar 17, 2013


轉機

喺helsinki機場.............再搭ay069 (etd 11:40pm)返香港

不過仲有成3 hrs有多喺helsinki機場留連.............所以行吓先...........可惜間moomin專門店close咗啦

好彩邁向gate 33途中見到另1間souvenir shop (主要賣無明同聖誕老人character).........d souvenir全部都好靚,樣樣都想買.........佢收11:00pm..............買到2樣手信
時間太多點打發............搵到gate 33之後............就再行遠d嘅gate睇吓...........原來遠d嘅gate會安咗呢d長椅............可以1/2瞓喺度抖吓............我當然跟d街坊,除晒鞋喺度瞓住上網啦~~~~~~


機上晚餐+早餐.........味道普通啦


去到香港嘅機場 (eta 3:30pm...........坐咗近10 hrs)


總結


今個旅程,好充實,好精彩👍👍..........交通變化又多.........真喺好多都試晒.........d景又靚 (陽光都大致唔錯........幾好彩了)..........亦好好彩無凍病到.............又有好多我嘅第1次...........眼界大開 (包括2次極光)..........很難忘..........呢d全有賴友人事前嘅功夫做得好好..........佢花咗好多個月睇咗唔少blogs+official tourist information websites做資料搜集...........pick n pull them together............先編到呢個行程.........去到當地又借住$$$$比我用(因我張提款咭唔啱當地制式)..............多謝晒~~~~💗

我就盡量做吓周邊嘢.........同喺旅程中contribute...........寫呢16日咁詳細嘅記錄其實好painful😭😭...........中段我真喺想放棄...........因為面對影咗近乎3,000張相..........好大叠嘅單+攞番嚟嘅city maps同旅遊資料等............又要揀相............又要番嚟上網搵/核對相關嘅web links............擺番有用嘅落個blog度...........真喺超花時間...........返嚟之後1放工就坐喺個mon前打打打..............幾日嘅easter假期,都長時間由早打到夜😪............好苦悶/淹悶.............而且yahoo個平台又超amazing........eg 我1路打1路save........你save完之後...........佢可以同你變formating..........拖慢咗好多我嘅進度...........我都粗口咗佢n次😠😠😠...........最終要寫到apr 7, 2013先complete..............原來史官呢份工唔易做😏

其1推動我咬緊牙關去寫...........喺因為友人睇咗好多人嘅blogs...........大部份寫得吸引同詳細的都喺台灣bloggers............唔多覺有香港人............所以我將呢次旅程寫得詳盡d同informative1d.............希望會少少幫到想去挪威/瑞典嘅朋友編佢哋嘅行程............雖然我呢個行程以活動同美食為主(景點唔喺首要重點)
😁😋

6 則留言:

  1. 妳真係好有心機寫依咁多篇blog, 俾個讚妳呀!!

    回覆刪除
  2. 香港人寫油雞同行程真係冇台灣人寫得咁詳盡
    如果我有機會去挪威的話,一定照跟妳

    回覆刪除
  3. 真係寫得好詳細呀

    回覆刪除
  4. 我下年都係會去TORMSO, BERGEN, . 睇完你個BLOG我都考慮改一改我既行程究竟去唔去KURINA好.定留哂係TROMSO好.......

    最後你個BLOG真係岩哂我, 資料對我好有用. 非常咁感激你既付出同努力. thanksssss

    回覆刪除
  5. 真係架, 你寫既唔止係你既遊記, 同時亦係一個資料非常詳細既手冊來, 就好似由TROMSO 到KIRUNA為例, 我是睇你個BLOG先知原來可以坐巴士轉火車到達, 就因為你個BLOG而令我更改行程, 亦令我既行程更加豐富.

    多謝你.

    回覆刪除
  6. Good Job! Well done! Thank you for your share!!

    回覆刪除