2012年7月6日 星期五

天寶閣中餐廳@尖沙咀 - 釀乳豬獨領風騷


地址 : 尖沙咀彌敦道20號香港喜來登酒店2樓
電話 : 2732 6991
消費 : 85折後$265/head (ie total $2,385)
整體評價 : fair


jun 25, 12..............9人來dinner..............叫咗 :

1) 疊喜頭拼 x 3 (@hk$138)

-有海蜇冷鮑魚、橋頭牛展粒、芥茉千層、燻味素鵝
-海蜇脆,牛展彈得來又惹味,最鍾意呢2樣嘢
-當時餓爆的我好快ko晒佢哋
-因為我遲大到,所以謝謝食友借張相嚟用



2) 黑松露燒釀乳豬 (hk$1,080)

-我食過嘅釀乳豬唔多,呢隻就喺第3隻.............亦喺最好嘅
-個皮好脆薄呀,脂肪均稱,肉嫩滑,又juicy,有彈性,+埋乳豬醬,份外甜美
-中間嘅黑松露、蕙米、糯米、火腿、野菌等炒得好香呀.........尤其黑松露好幽香
-但我都喺欣賞乳豬部份多d...........所以當我encore時,我就照顧乳豬,食友就照顧個釀飯.........各取所好
-後來店方代為將豬腳仔同豬頭斬開..........呢個豬頭都幾多肥膏,所以啱用嚟煲粥




3) 鴛鴦素1000層 (hk$168)
-這是得奬菜 

- 香港旅遊協會至高榮譽白金獎名菜
-不過大家都覺得平平無其,只喺賣相漂亮



4) 椒麻蜜餞脆蝦球 (hk$268)

-呢味totally唔喺我杯茶
-佢表面嘅川椒味唔喺辣,不過麻住我嘅味蕾啫
-個蜜餞殼的確脆
-蝦無霉,不過食友們都食到很濃嘅鹼水味..........我就分唔到麻味同鹼味..........只喺想盡快吞咗個蝦球.........飲啖茶沖沖佢啫



5) 白汁香芒海皇焗飯 (hk$198)

-飯很乾爽,粒粒分明,亦有新鮮熟甜嘅芒果粒
-白汁帶點甜
-都是不錯的



6) 美味牛肝菌燴羊膝 (取消)

-本身要hk$238
-真喺要佩服食友嘅嗅覺............喺轉枱時已聞到燶味
-我哋都要挾入口先食得到..........燶味中等啦
-除此之外,味道喺無嘜問題
-食友向經理反映..........後來店方決定取消這碟的收費



7) 松茸野菌砂鍋鴛鴦雞 (hk$198)

-呢個都喺得奬菜 
- 香港旅遊發展局"美食之最"大賞 砂鍋/煲仔菜組至高榮譽金獎名菜
-本來應該喺烏雞配田雞
-不過後來經理話田雞肉質有問題............問我哋可否接受白雞代田雞?
-很多菌,味道喺濃香惹味的
-不過始終都想知道烏雞拼田雞嘅火花喺點嘅樣




 * 以下嘅甜品全部喺店方送來作為補償 (我哋都喺最後睇單先知佢全部無收$$$$)...............因為食友除咗訂釀乳豬外..............仲訂埋富貴雞.............來到先知店方內部溝通問題.............無留到富貴雞比我哋............估計再+上我哋嘅鴛鴦雞要白雞代田雞.............同燶羊膝...........所以個補償先咁重手

8) 蒸流沙奶黃包 x 2 (補償送的)
-本身要@hk$38
-中間好流,好味咗1/2了
-不過除咗好油之外,都無奶黃香味




9) 生煎流心奶黃包 x 2 (補償送的)

-本身要@hk$38
-食友見好少有生煎做法,都叫來2籠啦
-不過食過蒸嘅version之後,大家對呢個有點卻步
-最後餘下2個時............心水好清嘅食友發現有人無食過...........我即時承認責任..........不過最終我厚住面皮都無負到責任............sorry,唔好要我"肯"件咁嘅包啦~~~



10) 即煮蛋白生磨杏仁茶 x 2 (補償送的)

-本身要@hk$68
-我第1次食杏仁茶嘅糖水會喺分開上.............要自己+
-杏仁茶本身無甜味..........唔喺已有少少甜,唔夠自己+嗰種
-杏仁味ok...........少粗"鞋".........不過如果+糖水,就會溝"希"咗個"杰"度




11) 燉雙皮奶 x 2 (補償送的)
-本身要@hk$58
-表面滑,近底部有點多氣泡,所以影響整體滑度
-清甜,奶味ok啦
-都可以的



12) 椰皇南瓜焗西米布甸 x 2 (補償送的)

-本身要@hk$38
-呢個喺全部甜品中最gd嘅
-很有椰皇香同清甜,蓮蓉甜美




後記
1) 先謝謝食友book枱兼要落埋訂...........又貢獻vip咭.............咁我哋先有85折優惠


2) sorry..........呢餐遲嚟咗好多............要大家久候











沒有留言:

張貼留言