2012年2月28日 星期二

富臨飯店@銅鑼灣 - 廉版富豪飯


地址 : 銅鑼灣駱克道485號
電話 : 2869 8282
消費 : $640/head
整體評價 : good

feb 16, 12...........有4圍局.............攪手安排咗 :

1) 沙律龍躉多士
-多士很鬆,唔油
-魚肉唔喺厚切,食到有魚味,並非frozen魚塊
-要蘸番d沙律醬先得..........否則多士味道會過淡



 
2) 北菇扣鵝掌
-冬菇很厚肉,鵝掌也大,入晒味
-我心諗,洗唔洗要煮到咁多汁呀
-個汁喺有鮑汁,所以之後叫多碗白飯用嚟撈



3) 雙東扣水魚
-除咗水魚外,仲有冬筍,冬菇同火腩
-我對水魚麻麻,可能喺佢個樣好醜陋啦.........好得人驚
-揀咗佢隻腳食,嫩,而且味道有點似食緊魚咁
 -後來攪手見到哋個煲仲有水魚剩............就夾比我哋清咗佢.............佢話水魚好補..........尤其喺個殼同隻腳就更+要食...........如果唔食..........好浪費兼今晚好似無嚟過
-所以我都分到1塊群邊.........唔硬,似食緊成塊薄嘅骨膠原咁



4) 帶子粉絲鳳蝦尾
-粉絲最好味,無腍晒,質感還在,亦有蒜蓉,所以多1份蒜香
-調味剛好
-帶子同蝦都爽口
-不錯



5) 京蔥遼參燒豆腐
-遼參唔多
-味道ok的



6) 豉油皇3蔥焗鱔球
-入口小脆身,好入味,鹹鹹甜甜的,好惹味
-先食到外表嘅調味,後食到鱔味
-忍唔住食咗2件



7) 蜜汁煎金蠔
-我好似第1次食煎金蠔
-煎得好靚,入口挺身,表面帶點crispy
-表面很夠蜜味,裡面就好有蠔味嘅甘腴



8) 阿1鹽焗雞
-ok啦

9) 阿1炒飯
-少得粒粒分明
-好多料呀
-調味又適中
-好味



10) 阿1炒麵

-睇個樣以為喺炒米粉,入口先知道喺幼麵
-ok的,不過都喺炒飯好味d



12) 蛋白杏仁茶

-杏味喺有的,不過無我喜歡嘅糊糊哋質感

 
13) 炸無餡煎堆
-煎堆漲卜卜,咬下即刻扁晒..........裡面好軟糯

 
 
後記
1) 多謝攪手安排這個平民版星局...........不過有機會的話,都想嚟食個鮑魚同煎東星斑:p
2) 筷子托

沒有留言:

張貼留言