2012年2月11日 星期六

媽咪雞蛋仔@紅磡 - 主攻雞蛋仔


地址 :
紅磡黃埔街2號A地下
電話 : n/a
消費 : $22/head
整體評價 : good
 

2nd visit
jan 29, 12............去開友人家..........所以買咗 :

1) 原味雞蛋仔 (hk$13)
-上次試過了朱古力味,所以今次買原味
-表面脆身,裡面又軟熟,仲有點蛋味添
-難得
-不過去到最尾就唔脆喇,喺因為我買咗2底,困住佢哋喺膠袋所致...........所以下次點都唔好入膠袋



2) 白芝麻雞蛋仔 (hk$15)
-呢個就會增添1份芝麻香口味,不過個芝麻香就會蓋過咗蛋香味
-友人們喜歡個原味多d,但我就喜歡白芝麻味

 
後記
1) 其他出品..........整體比起2年前...........+咗hk$3............已算合理了
 
2) 我去嘅時段(2pm左右)唔洗勁排..............等咗5分鐘左右就得喇............而且宜家個籌"試正"咗好多

1 則留言:

  1. 我星期六都食左一底,用紙袋,食到尾都唔脆!我估同用吹風機既時間有關?我見個o靚妹係咁二吹兩o野就拎比我!

    回覆刪除