2010年11月12日 星期五

日本/ day 6 - oct 21, 10

day 6行程 - oct 21, 10
 
早餐
名稱 : pension luran
地址 : 長野県北佐郡輕井澤町大字輕井澤 postal code 1148-38
電話 : 0267 42 3156
收費 : 住宿費包咗 

......home made的麵包
蘋果好好味呀~~~



石之教堂
架車嘅gps真喺唔掂......都唔多update......友人喺自己誤打誤撞之下搵到的.........真喺1個好有特色嘅教堂呀~~~

其實裡面唔比人影相架........我哋偷偷哋咋~~~
 

紅葉追影
因為可以見到紅葉嘅機會唔多.........當我哋見到有1, 2棵時........就影個不停.......真喺無陰功~~~~


千之滝
行行吓.........條路閘咗.........不能再上.........不過條路就算無封到........我哋都唔夠時間.........因我哋要去下1個摘蘋果行程呀~~~我期待的~~~~
 

摘蘋果+午餐

名稱 : 大森園
地址 : 小諸巿巿5反田805-11
收費 : yen500/ head (任摘, 任即場食) 


- 工作人員先帶我哋行咗1個round........呢個時間,喺蘋果嘅當造期.........佢介紹唔同品種嘅蘋果..........最重要就喺教我哋點摘蘋果咁啦 

- 有5個蘋果品種啱呢個時間比我哋摘.........未去過嘅話,都唔知有咁多品種添~~~~

雖然喺可以任食.........但我哋無浪費.........只喺摘咗6個大蘋果同4個蘋果仔左右啫

試食次序
1) 蘋果仔

2) sour apple
- 呢個喺工作人員介紹.........比較酸的.........但其實都唔喺好酸,只喺相對其他品種,佢喺會帶有點酸味啫
- 我反而最鍾意呢個

3) 無中文名
- 呢款好似帶有花香味

- 好彩友人+咗塊葉比佢........咁我先識別得到咋

4) 4-23
- 我問工作人員點解叫4-23..........佢話唔知點解~~~
- 但呢個最特別........帶有紅色嘅微絲血管咁

5) 北斗
- 工作人員話呢個品種喺最甜嘅~~~~

6) 乱山
- 工作人員話呢個未喺時候........要等多1個星期先成熟

- 除咗食之外.......我終於搵到多個技能啦........hahaha.........大家見到咁大把刀.......都窒咗1窒........我膽粗粗試吓啦........"批"得ok順喎.........所以"批"蘋果呢個工作就交比我啦........我試過"批"到好長都唔斷呀............切蘋果就你哋嚟喇

- 5款唔同蘋果真喺有唔同味道.........即摘即食.......真喺新鮮到不能再新鮮..........好味..........其實我唔介意個蘋果唔甜........最介意佢"粉".......同real life1樣,最怕遇到d"粉樣"

- 個多鐘之後........工作人員番嚟睇吓我哋有無食光佢個蘋果田...........佢話試過有個日本男人..........1個人喺度食咗10個蘋果呀..........我哋4個人+埋都食唔夠10個,真喺渣呀~~~~~ 

- 同工作人員傾傾吓........問佢可否每人帶1個走.........佢好爽快話無問題.........我帶住呢個sour apple上車放低先,跟住去washroom.........但友人們跟咗工作人員回舖頭.........點知老闆娘見到佢哋手上嘅蘋果..........就要求收$$$$............實情如真的take away蘋果喺要比$$$$的.........咁友人們就還番d蘋果比佢哋囉~~~~因唔藉得再比$$$$買.........反正喺果園都試晒咯.........原來友人事前也放咗2個蘋果仔喺袋啫


地獄谷野猿公苑

地址 : 長野県下高井郡由之內町平穏6845 postal code 381-0401
電話 : 0269-33-4379
monkey livecam : http://www.jigokudani-yaenkoen.co.jp/
入場費 : yen500/人
 

- 好有xx綠茶feel呀.........只欠咗個劉華.........hahaha

- 好cute,好似gel咗頭咁

- 好攪笑.........前面嗰隻就非禮勿視.......大後面嗰隻就"中"緊眼瞓
友人呢張影得好靚,所以要借來貼

- monkey bb好有活力架.........先拉住條繩起勢咁搖........之後就搵嘢咬

- 很高興可以遇上咁多monkeys出浴........佢哋唔怕人.........但都唔會"熱情".........咁就最好不過了

 

tea
今天知道唔會有得食餐好.........所以帶咗昨天買嘅蛋糕同行

1) 蛋糕
- 味道ok啦.........但就唔喺好好食嗰種

2) 樹輪蛋糕
- 友人貢獻埋出嚟

 
自駕遊隨影
- 自駕遊真喺好自由...........經過見到邊度靚,就可以停下來影番幾張.........只可惜天陰又有霧


志賀高原
- 因為紅葉情況未如理想........於是我哋邁向高d嘅志賀高原博吓.........點知好唔好彩地遇上濃霧.......有時能見度<100米.......而租嘅呢款車又無霧燈.......能見度好低呀......山路z字路又多.....真喺好危險架~~~
- 基本上咩景都睇唔到...........只隱隱見到山頭d葉轉成黃黃橙橙.........what a waste


白根山
- 我唔知痴咗咩線........揹埋個背囊上山........而唔喺留喺車度.....真喺行到我喘晒氣...........好辛苦呀~~~~


 
晚餐

名稱 : pension luran
地址 : 長野県北佐郡輕井澤町大字輕井澤 postal code 1148-38
電話 : 0267 42 3156
website : http://www2.ocn.ne.jp/%7Eluran/
收費 : 住宿費包咗

1) 沙律
- 日日都咁新鮮.........sharp sharp聲呀~~~

2) 清湯

3) 吉列吞拿魚

4) cabbage roll
- 即時令我諗起有齣德國電影叫快樂的傷逝 (cherry blossoms)

5) 雪糕
- 氣管敏感嘅友人只能食到正常份量嘅1"羮"..........之後就比我拉走杯雪糕..........友人有央求過.........但no way呀...........我好似搶人個仔咁..........hahaha

後記
- 友人今日講起想食蕎麥麵............我哋試吓要求pension可否為我哋明晚煮蕎麥麵...........不過佢哋拒絶咗..........no problem,咁我哋出去食啦~~~~

5 則留言:

  1. 雖然係天陰, 但day 6的行程+景點都好正好吸引呀~~~ 同埋超like你: - 高超"批"蘋果絕技 - 「唔介意個蘋果唔甜....最介意佢"粉"...同real life1樣,最怕遇到d"粉樣」 - 「比我拉走杯雪糕...友人有央求過...但no way呀...我好似搶人個仔咁」

    回覆刪除
  2. 睇見把刀已頭痕

    回覆刪除
  3. 新鮮摘D蘋果係咪真係好好食

    回覆刪除
  4. Did you have fun in the spring? The structure of 石之教堂 is so nice.
    Want to eat the sweet apples too......So did you try peeliong off the apple at 24:00 with your expert level? :P

    回覆刪除
  5. 嘩! 好靚的風景呀! 超正囉! 有機會真係要去一次。d monkey 真係令我想起那個廣告, 影得好靚, 真係多謝你 post出來和我們分享。

    回覆刪除