2010年11月14日 星期日

日本/ day 7 - oct 22, 10

day 7行程 - oct 22, 10

 
早餐
名稱 : pension luran
地址 : 長野県北佐郡輕井澤町大字輕井澤 postal code 1148-38
電話 : 0267 42 3156
website : http://www2.ocn.ne.jp/%7Eluran/
收費 : 住宿費包咗 



 
st paul's catholic church


- 出面呢個柜內原來d post cards可以任攞........好似只寫住donations welcome.........友人倆就好努力揀揀揀..........後來比佢哋發現有1本本..........所以就向呢本post card埋手.........佢哋最後都有做donation..............但還是算把啦...........唉~~~


小諸懷古園 

- 聽pension嘅女店主講呢度有紅葉祭..........點知紅葉祭喺要next day先有呀.......我哋問咗賣票嘅職員知道裡面紅葉只有少少.........所以我哋就無入去了.........不過嚟嘅時候迫住要泊架車喺停車場..........所以無端端短留都比咗yen500

- 懷古園外唔知點解又會擺咗架老爺火車

- 我哋喺懷古園邊皮嘅店舖行吓.........各人都買咗1袋栗子.......... @yen200.........但無嘜栗子味的~~~



雲場池 
- 是隔2日..........我哋再訪...........又好似轉多咗紅葉喎~~~不過稱不上有規模

 
午餐

名稱 : 高美亭
地址 : 長野県輕井澤駅前
電話 : 0267 42 2481
收費 : yen862.5/ head (ie total yen3,450


1) 過水蕎麥麵 (yen730)
- 咬口喺有的,但麥味就唔重

2) 匾裝蕎麥麵 (yen840)

3) 滑子菇蕎麥麵 (yen890)

4) 浇葯山泥蕎麥麵 (yen990)

後記
- 店內環境..........睇書仔講.........呢間蕎麥麵店好耐歷史...........牆上掛滿唔知嘜水嘅簽名


旧三笠博物館

收費 : yen400/ 人


shopping 
- 我哋返番輕井澤買吓手信,食吓嘢同行吓.............另外方便最後要去埋喺附近嘅森之美術館

- 輕井澤好出名自製果jam..........不過我對此樣嘢麻麻........味道又唔見特別好味.......所以無買到

- 宮崎峻嘅龍貓精品店.........買咗2條手巾仔做手信 (1條龍貓, 1條天空之城)


tea

名稱 : cafe restaurant paomu
地址 : 長野県北佐久郡輕井澤町大字輕井澤806 - 2f
電話 : 0267 42 8061
收費 : yen300
 
- 買咗杯紅茶味軟雪糕食.......茶味喺有的...........但冰感太重.........都唔似食緊軟雪糕..........

後記
- 呢度有個布甸好似好好味咁........但我揀咗試軟雪糕,所以無試到布甸了


森之美術館


地址 : 長野県北佐久郡輕井澤町旧輕井澤809
電話 : 0267-41-1122
收費 : yen1,500/ 人 


- 呢度所有畫都喺平面架咋

- 個人彈咗上天花板...........喺咪好靈異呢?

- 實情原本張相喺咁嘅

 
還車
- 玩完之後...........時候不早了.........呢幾日喺輕井澤都無時間去outlet.........無所謂啦............可以慳番筆...............我哋走去入埋油(yen4,501)就還車了.......無車,我哋就坐的士返pension,用咗yen1,100
 

晚餐

名稱 : pension luran
地址 : 長野県北佐郡輕井澤町大字輕井澤 postal code 1148-38
電話 : 0267 42 3156
收費 : 住宿費包咗 

- 今晚男店主 (即廚師)想我哋6.30pm開餐...........ok啦.........我哋就吓佢啦

- 第1次喺西餐上食到豬腱.........味道其實喺無問題的........但感覺有點怪.........因中國人食豬腱通常喺煲中湯嘅湯渣嚟架嘛~~~~ 

- 之前友人問上面個清湯用咩嚟煲.........現在見到豬腱.......我就笑言個清湯喺用豬肉煲,之後撈番個豬腱出嚟煮成呢碟.........用上較濃嘅番茄sauce彌補無嘜味嘅豬腱.........hahaha...........我可以當編劇了~~~~


- 氣管敏感嘅友人當然同昨晚1樣........食得1"羮"..........佢話返到香港會講比人知日本嘅雪糕好好食.........我即刻補充..........緊喺啦........你食得咁少..........當然份外回味啦~~~hahaha



行程重溫
- 我哋沖完涼之後.............除咗計番今日條數之外............我哋仲重溫咗呢7日嘅行程細節.........所以我返到香港整理呢8日嘅blog都變成piece of cake~~~~

- 之後,我哋就要食埋昨日去摘蘋果嘅1個偷運品...............本來喺問女店主借把刀...........但佢就即刻做咗個"cow叉"手勢............佢話"批"比我哋食喎..........ok..........你咁驚咯............就比你serve我哋啦~~~~~

6 則留言:

  1. 哎呀, 咁你又冇左表現"批"皮的機會啦~~ btw, 早餐的蛋好似好滑好好食

    回覆刪除
  2. 多謝分享行程同D相,間教堂我都有去,不過無入去,原來係咁樣樣。

    回覆刪除
  3. Very nice scenery. Good to see red leaves in Autumn.

    回覆刪除

  4. haha, 好鍾意呢張

    回覆刪除
  5. 冇乜靈異喎! 我成日比我老闆剷到上天花板啦,呢張相o既野,濕濕粹啦!

    回覆刪除
  6. 本來我都想同屋企去下 森之美術館 咖, 不過實在唔太夠時間, 所以最終都係放棄左囉. 有機會的話一定會再去輕井澤 ~

    回覆刪除