2010年11月2日 星期二

日本/ day 1 - oct 16, 10

旅程overview

今次嘅日本之旅,令好多朋友誤會我.....每個人1知道我要出發去日本時,就會話我好有$$$$......其實我哋出機票時絶對唔喺>9.455嘅rate........如果喺,都唔會考慮去日本啦.........

呢次主要由友人俩籌畫..........我只負責東京嘅飲食.........除咗第1日3人行之外,由第2日開始就4人行

oct 16, 10 (day 1) : 香港 --> 東京/羽田機場 (住 - akasaka yoko hotel)
oct 17, 10 (day 2) : 東京 (住 - akasaka yoko hotel)
oct 18, 10 (day 3) : 東京 --> 箱根 (住 - 強羅1之湯)
oct 19, 10 (day 4) : 箱根 (住 - 強羅1之湯)
oct 20, 10(day 5) : 箱根 --> 輕井澤 (住 - pension luran)
oct 21, 10 (day 6) : 輕井澤 (住 - pension luran)
oct 22, 10 (day 7) : 輕井澤 (住 - pension luran)
oct 23, 10 (day 8) : 輕井澤 --> 東京/成田機場 --> 香港

基本package
我哋嘅package包來回東京機票1張(連稅+燃油附+費).............+2晚東京酒店..........成為hk$4,458


day 1行程 - oct 16, 10

上機
我哋坐ana.........nh1276 (etd 00:35am)..........但估唔到竟然因機件故障..........delay咗成個鐘有多先起到飛

* 今次我好罕有咁只喺帶咗個21"喼去..........同上次帶個29"好唔同.........我無洗過衫........可想而之我帶嘅衫差唔多全部都喺日本度dump~~~~兼且無嘜點買到手信..........各位親友.........唔洗問我攞手信啦吓~~~hehe

機上早早餐.........

去到羽田international機場 (eta 07:10am).............估唔到咁細
,而且運輸涵接咁簡陋..........只得3款路面運輸路線.........之後我哋坐3號free shuttle巴士去羽田domestic機場

........因為咁早,所以我哋喺中途站嘅terminal 1落車.......入去大樓嘅b1樓層......轉坐鐵路車去原宿...........yen500
...........車程喺先坐mono rail
去浜松町
...........之後再轉jr山手線去原宿

時間咁早,我哋先去酒店放低d行李............所以又喺原宿轉metro rail (另1鐵路營運公司)..........去赤"土反"站
喺6號出口行幾分鐘.........到酒店了


住宿詳情


名稱 : 赤"土反"陽光酒店
地址 : 東京都港区赤"土反"6-14-12 postal code 107-0052
電話 : 03 3586 4050
傳真 : 03 3586 5944
入住時段 : 2晚
收費 : package包咗
設施 : 房內可以免費上網

間房1如東京其他嘅酒店1樣..........細...........都算整潔............


第2晚因友人來了...........所以轉成雙人房 

攪掂咗之後就去銀座逛吓............因lunch就喺銀座..........要去探定路先.........因聽說唔易搵

......這隻公仔好cute呀~~~


午餐


名稱 : 鮨 いわsushi iwa (好似米芝蓮有星的)
地址 : 東京都中央区銀座6-3-17悠玄ビル1f
電話 : 03 3571 7900
營業時間 : mon - sat : 12.00noon - 2.00pm; 5.00pm - 11.00pm; sun : 12.00noon - 8.00pm
收費 : yen/ head (ie total yen

-前菜 : 爽口嘅海帶,ok啦

3個人,我同友人s都喺叫10件 (@yen4,550),友人h就叫咗13件 (@yen8,550)
1) sole fish

2) yellow jack/ shima aji (希望無聽錯/誤會到)

3) tuna

4) yellow tail

5) squid

6) rock porgy石垣貝

7) horse mackerel / aji

8) shrimps白海老
-每食1件,師傅都會用英文同我哋介紹喺咩嚟...........講到呢個,我聽唔明佢講嘜.........師傅又英文,又講呢件嘅日文名.........講咗1段嘢.......我"哦"咗1聲.........最後都喺擰頭..........唔明...........師傅同我哋都爆笑.............見到其他日本客人都陰陰嘴笑..........hahaha

9) baby scallop小柱

10) sea eel海鰻

11) 小卷
-嘩嘜原來10件壽司再包6件小卷架?.........好飽啦~~~

12) miso湯

- 友人嘅額外3件壽司

後記
- 特別鳴謝專業食友喺個多月前幫忙致電訂位............也提示這裡是橫巷中嘅巷仔(少難搵的).........咁我哋先咁易搵到咋

- 很後生嘅壽司師傅

- 全店好細,只得8個座位 

- 佢哋唔興用茶壺同客人斟水............飲完會同你換過1杯新的

- 師傅的調味盤,有新鮮wasabi,青檸/柚子,青瓜仔
.........基本上,每1件魚生喺要serve客人前先切1片出嚟
.........之後成條魚條又會放番入木盒........(唔會預先切好1片片)...........再放入wasabi先握件壽司...........
最後就會+上適當嘅調味 - 有時掃醬油,有時撒鹽花,有時拎個青檸出嚟磨皮等...........總之花款多多..........食嘅時候你完全唔需要自己再+wasabi/ 蘸豉油.........因已夠味

- 原來正宗嘅壽司喺全程用手攞嚟食.........所以枱上就會預備2條毛巾..........用盒仔藏住嘅呢條就喺比你用手拎件壽司番嚟前抹乾淨隻手指先 (呢個喺睇專業食友嘅blog知道的)

- 最尾我慣性要攞咭片.........(我嘅收藏嗜好)..........店員知我會比朋友........佢拎咗1盒新咭片出嚟.........."塞"咗每人1叠咁比我哋........友人當然送咗佢哋嗰叠比我啦.........於是我就有成"寸"咭片喇 (背面有地圖)........hahaha...........邊個有需要可以問我攞~~~~~

- 真喺1次很好嘅見識........材料很新鮮,而且飯無散開,但就明顯比香港無咁黏........食到1粒粒.........之前我同食友講我想食吓咩叫好嘅壽司........喺佢個blog度搵來呢間......因成日聽食友講香港無1間好嘅壽司店,所以唔藉得喺香港用>$500去食1餐日本嘢.......
 

原宿window shopping

很喜歡影靚天空


tea


名稱 : colombin
地址 : 東京都中央区銀座7-14-3
電話 : 03 3400 3838
收費 : yen370/ head (ie total yen1,103)
 
3人行到腳倦了........入嚟食個tea先 

1) fig cake (yen578)
-味道ok啦,甜度高咗d

2) mont blanc cake (yen525)
-味道ok啦,甜度高咗d

- 餐具

- 試咗2款,味道未如理想的高,所以就無試到該店嘅人氣之選...........原來個好貴嘅布甸 (yen1,000/樽)好出名..........後來喺電視嘅飲食節目有報導到.............oh, missed

 
失散篇
-未夠時間食晚餐,所以就計劃坐jr去新宿去百果園............點知喺新宿站因人流太多..........我同2個友人喺月台被人群沖散咗..........1個人喺站內"騰"咗好耐.........都遇唔番友人們...........因為我嘅電話太古董,唔喺3g..........所以無辦法同友人聯絡上

我好努力咁做咗好多嘢......喺jr內搵職員做announcement都試埋........友人當然唔為意啦........其間遇到不少好人..........幫助我好多...........在此深表感謝 

1) 首先要特別鳴謝1個由+拿大回流番嚟嘅香港女子
.......我初時厚住面皮問幾位站在身旁嘅香港女子借電話打.........但佢哋話無........之後我去電話機試圖入coins打電話..............其中1個走埋嚟問我夠唔夠coins,又幫我唱散咗我嘅yen500.........之後見我打唔到........佢就最後拎咗個電話出嚟當喺+拿大打idd (佢都話咁打會好貴)..........但因為大家都唔知打咩字頭先.........最後通咗之後有個日本女子聽........事後我話比番$$$$$佢.........佢又唔肯收

2) 第2要多謝1個好心嘅日本女子
..........之後職員話要買電話咭先可以打到idd call........不過要出閘先可以買到..........我1個路盲........已入黑.........出咗閘後我都唔敢走得太遠搵.........驚唔認得路番去jr站.........沿途問咗唔少人教我去sunkus便利店.........但無人識..........最後問到1個日本女仔..........佢無耐走番埋嚟..........送咗張電話咭比我......我話比番$$$$佢.......佢嘅意思好似話佢張電話咭都唔洗$$$$的........可惜無人教我要打咩字頭........電話通咗........但無人聽

3) 第3要多謝喺広尾站嘅1對情侶
............因已接近已book好嘅晚飯時間.........我唯有自己去晚飯嘅餐廳同友人reunion啦..........幸好之前已鎖定邊間餐廳...........又喺tea time時傾好喺邊個站出..........只喺我無google map嘅hard copy,所以出站後要再諗吓點去餐廳.........指引喺出站後1番出口徒步10分鐘 

用日比谷線去到広尾站...........上到出閘口機前望望先.........只喺見到3番出口...........都無所講嘅1番出口嘅?_?..........問咗1個日本女仔.........佢嘅男朋友就幫我問職員............原來嗰個細站.........要去番1號月台直行先出到1番出口............ 

搵到之後..........我基本上就得1個方法去餐廳..........就喺坐的士..........1個人,就算我有google map喺手,我都唔識睇..........1 2 3就截咗架好靚嘅的士..........喺好似van仔式咁趟門.........的士內有gps........所以按我提供嘅電話就可以鎖定餐廳位置.........好快唔洗跳標..........yen710就到咗~~~~
 

晚餐


名稱 : chez tomo
地址 : 東京都港区白金5-15-51f
電話 : 03 5789 7731
收費 : yen8,333/ head (ie total yen25,000

1) 水 

2) bread (免費)

3) chef's specialty course x 3 (@yen5,780)
i) cocktail snack x 3
-ladify sea urchin (sea urchin and scrambled eggs with lobster sauce)

ii) appetizer
a) lightly smoked hokkaido brevoort wrapped in pate fillo with rich beurre noisette sauce

b) french and japanese mushrooms poele, foi gras bacon and fried egg, with mushroom cappuccino sauce

c) poached oyster, oyster puree mousse and citrus flavored oyster juice jelly

iii) plate of 28-30 varieties of organic vegetables from yamanashi x 3


iv) soup x 3
- seasonal soup of the day ie chestnut

v) main dish
a) french pigeon roast, served with grape flavored pigeon stock and potato gnocchi (+yen1,800)

b) wild hokkaido deer roast with sweet sour pomegrante sauce, purple sweet potato and chestnuts puree on side (+yen2,400)

c) bacon wrapped angler and cream clam risotto with fond de veau sauce

vi) drink x 3

vii) dessert x 3

-這就是甜品menu

a) chocolate cake

b) chestnut cake

c) 梨沙巴翁

viii) citrus jelly

前記

- 當我坐的士到達餐廳時,都唔見友人,我就真的有點慌..........為什麼佢哋會仲遲過我呢.........於是同侍應溝通咗好耐,佢先知我要佢幫我打idd比友人.........佢都打咗好耐.........聯絡到佢哋啦..........咁啱佢哋就喺餐廳附近...........喺餐廳內相遇嗰刻真叫人感動...........好感謝侍應嘅幫忙..........原來友人們出咗広尾站後,搵咗成45分鐘

後記
- 特別鳴謝專業食友喺個多月前幫忙致電訂位............

- 店內環境

- 很別緻嘅餐具

- 呢餐佢上得好慢,食咗3個鐘............大家經過1日行來行去之後,都好倦了.........食完就回酒店休息~~~~

15 則留言:

  1. 好特別的機場/飲食/失散經歷呀~ 咁有心機寫, 一定要掌聲鼓勵! 不過好好take your time啦, 大把耐性架我, haha~

    回覆刪除
  2. 我都鍾意去旅行dump衫架,哈哈
    個餐dinner好吸引

    回覆刪除
  3. 街上既日本人一聽到我講英文就好似見鬼咁9秒9彈開,罪過罪過
    我食過1件京果子
    甜到吐翻出黎

    回覆刪除
  4. 為食魔女掌門人~ 小倩(Jade)11/02/2010 7:26 下午

    好精彩,好感人呀~

    回覆刪除
  5. Very interesting to being with. Looking forward to reading more from your trip.
    Danx for sharing.

    回覆刪除
  6. 我覺今次吃得好豪呀! 真係好羨慕!

    回覆刪除
  7. I like the heart shape spoon, so sweet~

    回覆刪除
  8. 由成田機場至酒店以及逛街再赴另一餐廳,過程十分詳細而引人入勝,介紹的餐廳食物看着很吸引,讓我也食指大動.

    回覆刪除
  9. jj 姐,可否教我點樣一次過 upload > 20 photo? 謝!

    回覆刪除
  10. 原來如此,哈哈! THANKS!

    回覆刪除
  11. Sorry to hear ur experience especially in the country that you cannot communicate with the people there. Glad that you still have the mood to finish your dinner. Cafe tomo looks so good.

    回覆刪除
  12. so good that u tried 鮨 いわsushi iwa !! Admiring!!!

    回覆刪除
  13. thank you! btw, why u have to 閉關 and don't join 飯局 till Feb 呢?

    回覆刪除
  14. hihi...我12月會去東京...剛剛search到你個blog...
    我諗你講的專業食友係kc? 哈哈~
    我都plan左會去sushi iwa 同chez tomo呀~哈哈~
    你仲有冇其他餐廳推介???

    thanks ar~ haha

    回覆刪除