2010年11月28日 星期日

稻庭烏冬·鍋物日本餐廳@尖沙咀 - 冷稻庭


地址 : 尖沙咀柯士甸道西1號九龍站圓方2樓2002鋪
電話 : 2196 8989
消費 : $103/head (ie total $205)
整體評價 : good

1st visit
nov 10, 10,2人嚟late lunch,叫咗
 :


1) 冷稻庭3重奏 (hk$98)
-友人睇完menu之後,都喺揀番3重奏
-即伴以山芋汁,合鴨汁同溫泉蛋
-侍應好細心,上餐後就提示個溫泉蛋食時要攪混佢
-我沒有試到,但從友人上次食咗,今次再encore就知好味了

-不知是否lunch,包1杯飲品,友人叫了熱咖啡...........友人稱咖啡順喉,但香度只喺ok

2) 冷稻庭.赤豚肉南蠻汁 (hk$85)
-我都喺屬意冷稻庭烏冬,不過我諗緊喺傳統1點跟醬油汁/胡麻汁,定喺跟個熱汁
-最後我揀咗豬肉熱汁因未食過咁嘅配搭嘅冷烏冬
-個冷烏冬都喺扭成8字形
-而個熱汁,我無諗過會咁大碗,裡面有豬肉片,本菇同大蒜。另外仲要比埋1支山椒粉你
-好急不及待了,烏冬入口微微挺硬,真喺有口感,好鍾意任何麵條有al dente嘅質感,滑度也不錯
-個湯汁惹味,也不太鹹,伴上無味嘅烏冬,都喺added flavor
-但喺冷凍嘅烏冬夾埋暖熱嘅湯汁嚟食,溫度上嘅差距的確有少少怪,沒有帶來火花
-所以下次,我都喺會揀番傳統嘅食法

-我就叫來熱檸水.........我慣性嘅餐飲


後記
1) 店內環境



4 則留言:

  1. 試過佢啦,我還是喜歡贊岐烏冬多D

    回覆刪除
  2. 係丫,咁妳鍾意食邊款多D

    回覆刪除
  3. Is this restaurant just serving udon? No meat?

    回覆刪除
  4. good wor! let me try try sin! Heard this for long time, still haven't tried yet.

    回覆刪除