2010年11月26日 星期五

文華餅店@中環 - 陽光西餅


地址 : 中環干諾道中5號香港文華東方酒店閣樓
電話 : 2825 4008
消費 : $35/head (ie total $105)
整體評價 : good

2nd visit
nov 07, 10,友人倆帶同西餅來探我........我即刻問友人(我嘅飲食顧問)嘜我食得咩?........友人買 : 

1) opera (hk$35)
-我試咗1/4,朱古力味濃,也食到有咖啡味
-口感上最突出就喺底部嘅脆脆米,嗰個脆度好明顯,無潮到
-件餅好新鮮



2) 石榴香蕉慕思 (hk$35)
-我又試咗1/4,淺啡黃色嘅糖片好薄,1切落去,就即刻裂開,所以我要好小心翼翼嘅切,免得比我弄到碎開晒
-mousse部份好輕盈,但好濃好濃石榴嘅清香味,基本上食唔到香蕉味添




3) 荔枝raspberry (hk$35)
-呢個我就無食喇
-聽友人講都好唔錯呢




後記
1) 多謝友人請食餅 

2) 好耐都無食過文華嘅糕,雖然呢幾件唔喺佢嘅signature cakes,但都唔錯呢~~~~ 

3) 呢3件cakes就喺我近排納悶日子嘅陽光

9 則留言:

  1. 今晚又有月光喎, haha~~~ 3個月其實好快啦, 遲d仲有豚王 (睇情況) + wooloomooloo丫

    回覆刪除
  2. 有無邊間烤魚好食推介我?

    回覆刪除
  3. Guava and lycee cake look so yummy. Never tried the red diamond guava though.

    回覆刪除
  4. 唔係日本烤魚
    大大條好多料一大盤上果D哦

    回覆刪除
  5. 做咩呀! 點呀 納悶日子呀? 又點解仲有2個月呀?你唔係病呀嗎?

    回覆刪除
  6. 哦! 是子宮 纖維瘤嗎? 我記得你姊姊以前生個 子宮 瘤。 咁你要好好養好身體呀! 不要吃燕窩及蜂皇漿, 因激素會剌激子宮。 我無啦啦膽固醇超高呀! 現在要吃藥控制呀! 舊年驗身都沒有, 醫生話可能遺傳喎, 因媽媽及佢細佬都有膽固醇。 真是煩死人, 現在每天晚上要吃一粒藥。 你好好保重呀!

    回覆刪除
  7. 係呀! 醫生告訴我 呢d瘤是 遺傳,生活及工作壓力大都會影響的, 你都記得我生完囡囡後一年子宮內細胞異變, 醫生用雪療法幫我凍死d細胞, 是你陪我去的, 我記得的, 真係多謝你。好彩現在年年驗查都是正常。 我給條 link http://www.healthy-food.hk/ 給你, 她叫芳姐, 是教人煲一些保健湯水飲的。你有不明白, 也可以問佢, 佢一定回答問題的, 佢真係好好人的, 有時還告訴一些獨門秘方給我。 總之你記住所有含激素的食物, 都最好不要吃, 因激素是剌激細胞變成瘤的。只要不經常吃, 一次半次問題是不大的。 做過手術始終是傷身, 要一段時間才可回復體力的, 如果你有時間真是要煲一些湯水滋潤番。保持聯絡啊!

    回覆刪除
  8. 嗯! 這些野最衰的, 都唔明點解會又生番的, 而且仲年輕化添。 你還記得Alan個女嗎? 你要放鬆心情, 因為心情緊張有影響。 有甚麼打電話俾我, 傾吓心情也好d。

    回覆刪除
  9. haha.......你家姐真係識得令你開心。 得閒我打俾你傾吓計先。這排忙阿女預備選中學的事, 煩死我了。我唸是我應該看精神科才對........

    回覆刪除